تبلیغات
زمان سرعت - مطالب اردیبهشت 1393
 
درباره وبلاگ


ماشین شروع به حرکت کرد دوباره تو راهیم، تو جاده ها . تایر چپ ماشین رود خط سفید جاده بود صدای اگزوز تو گوشم فقط می خواستم برم...





مدیر وبلاگ : بهزاد میری
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
زمان سرعت
در جاده
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 :: نویسنده : بهزاد میری


چنان چه در تصاویر فاش شده توسط عکاسان مخفی دیده می شود، کادیلاک سخت در حال ساخت نسل بعدی مدل CTS-V
عملکرد بالا است.

به نظر می رسد نسخه 2016 این خودرو به جای موتور سوپرشارژی که قبلا تصور می شد، از موتور تواین توربوشارژ V8 بهره خواهد برد. در این تصاویر به نظر می رسد که این خودرو دارای یک جفت اینترکولر است که پشت هر گوشه سپر جلو قرار گرفته اند.

قطعا اینترکولرها برای موتورهای توربوشارژ ضروری هستند چرا که گرمای حاصل از عملکرد را متعادل می کنند.

موتور توربوشارژ روشی برای ارتقای عملکرد و کاهش میزان مصرف سوخت است.

اما مشخص نیست که این موتور V8 چه حجمی خواهد داشت. البته کادیلاک المیراج کانسپت کوپه از موتور 4.5 لیتری تواین توربوشارژ بهره می برد که گرینه مناسبی برای این خودرو به نظر می رسد.

این خودرو صرف نظر از موتوری که خواهد داشت باید قدرتی در حدود حداقل 550 اسب بخار تولید کند تا در سطح رقابت با بی ام و M5 و مرسدس بنز E63 AMG قرار گیرد.

گمان می رود تولید کادیلاک CTS-V مدل 2016 اواسط سال آینده آغاز شود.




ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، جاسوسی، کادیلاک، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 :: نویسنده : بهزاد میری


عکاسان مخفی به تازگی تصاویری از مرسدس ML63 AMG را که مستقیما با بی ام و X6 M رقابت خواهد کرد در حال آزمون منتشر کرده اند.

 این خودرو نسخه ای عملکردی از کراس اوور جدید مرسدس بنز است. گمان می رود مرسدس ML63 AMG از موتور 5.5 لیتری تواین توربو V8 با قدرت 518 اسب بخار به کار رفته در ML63 AMG بهره ببرد.

MLC63 AMG که در این تصاویر دیده می شود در مقایسه با MLC استاندارد دارای هواکش های بزرگ تری روی سپر جلو، ترمزهای بزرگ تر، رینگ های بزرگ تر و اگزوز چهارگانه است. هم چنین سپر عقب این خودرو از لبه های کناری عریض تر و خروجی هوا بهره می برد.

به نظر می رسد MLC تولید شده در نمایشگاه خودروی ژنو سال آینده رونمایی شود.




ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، جاسوسی، مرسدس بنز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




ماجرای داشتن پلاک رند توسط خودروهای لوکس خارجی هر روز در فضای مجازی بیشتر مطرح می شود.

 چندی پیش خبری، مبنی بر رونق پلاک های رند برای خودروهای لوکس منتشر شد که واکنش های بسیاری در پی داشت. برخی این خبر را کذب دانسته و تاکید داشتند که پلاک های رند در اختیار افراد خاص قرار نمی گیرد و ارائه آن کاملا اتفاقی است و برخی دیگر عکس های منتشر شده را کاملا دروغی و فوتوشاپ عنوان کردند. اما به تازگی عکس هایی در صفحات اجتماعی منتشر شده که پلاک کاملا رند یک دستگاه پورشه در آن خودنمایی می کند.


انتشار این عکس واکنش های زیادی را در پی داشته است به طوری که برخی از کاربران با اظهار نظرهای مختلف تاکید کرده اند که برخی صاحبان خودروهای خاص، متقاضی خرید پلاک خودرو آن ها که با اعداد نزدیک به هم ترتیب یافته، بوده اند.

حال باید منتظر ماند و دید رقابت خودروهای میلیاردی برای داشتن پلاک های رند، به چه سرانجامی می رسد؟






نوع مطلب : اخبار، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 :: نویسنده : بهزاد میری


نیسان پولسار آمده است تا به جنگ فولکس واگن گلف و فورد فوکوس برود. پس از آلمرا و قشقایی، نیسان احساس می کند زمان آن رسیده که در استخر C  کلاس ها تنی به آب بزند. و بنابراین این پولسار جدید را می سازد.
این خودرو تنها با موتورهای توربوشارژ 1.2 لیتری بنزینی با 113 اسب بخار قدرت و 1.5 لیتری دیزلی 108 اسب بخاری ارایه خواهد شد. همچنین در سال 2015 شاهد موتورهای توربوشارژی 1.6 لیتری بنزینی 187 اسب بخاری خواهیم بود.

فعلاٌ حرفی از موتورهای دوقلوی توربوی 3.8 لیتری V6 همانند مدل پولسار قدیمی معروف دهه ی هشتادی نیست و میهن صنعت تنها آرزوی آن را در سر می پروراند.

پولسار جدید نزدیک به 4.4 متر طول و 2.7 متر فاصله بین محور جلو و محور عقب خود دارد.
این پولسار جدید مجهز به سیستم "نیسان کانکت" بوده و با تلفن همراه هوشمند شما مچ می شود و ویژگی های جالبی را بوسیله اپلیکیشن های موبایل ارایه می دهد.
قیمت این نیسان زیبا تا پاییز امسال مشخص خواهد شد و امیدواریم خیلی زود در خیابان های ایران آن را ببینیم.


ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، نیسان، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




لامبورگینی Egoista
سال گذشته لامبورگینی که نام خودروهای خود را از ماتادورهای اسپانیایی به عاریه می‌گیرد، سالگرد پنجاه سالگی خود را با برگزاری توری با خودروهای لامبوگینی به دور ایتالیا جشن گرفت. این خودروساز علاوه بر برگزاری این تور، خودرومی مفهومی جدید تک سرنشینه‌ی خود را مبتنی بر گایاردو معرفی کرد. این خودرو Egoista نام گرفته است.
لامبورگینی خودروی مفهومی اگویستا را با استفاده از مواد ضد رادار طراحی و تولید کرده است که هم‌اکنون علاقمندان می‌توانند در موزه‌ی این کمپانی از نزدیک نظاره‌گر آن باشند. لامبورگینی موتور بهینه‌سازی شده‌ی 5.2 لیتری V10 پیشین را در این خودرو مورد استفاده قرار داده است که قدرتی برابر 600 اسب بخار را در اختیار این طرح‌مفهومی یاغی قرار می‌دهد.

در مورد الگو‌های ظاهری مورد استفاده، طراحان لامبورگینی از هلیکوپتر مخوف آپاچی الهام گرفته‌اند. در صورتی که به قسمت جلوی این خودرو توجه کنید، به تفاوت عمده‌ی این خودرو با سایر نمونه‌ها پی خواهید برد. لامبورگینی که نشان آن نیز از یک گاو خشمگین برگرفته شده، همیشه به این نماد پایبند بوده و در اگویستا نیز دو طرف جدا شده از جلوپنجره را به‌عنوان تمثیلی از شاخ‌ها و قسمت میانی را الهام گرفته از سر گاو خشمگین طراحی کرده است که با سری پایین آماده‌ی حمله به دشمن است!

فِلَپ‌های تعبیه شده در بدنه‌ی این خودرو بصورت خودکار و با توجه به سرعت و حرکت خودرو باز شده و از منحرف شدن آن ممانعت خواهند کرد. لامبورگینی برای سبک نگه‌داشتن این گاو خشمگین از ترکیب فیبرکربن، آلومینیوم و مواد بکار برده شده در صنعت هوانوردی به‌دلیل برخورداری از قابلیت ضد رادار بودن بهره برده است. این خودرو تک سرنشین بوده و راننده‌ی آن از یک هِدآپ دیسپلی شبیه آنچه که خلبان‌ها در هواپیماهای مدرن از آن بهره می‌برند، استفاده می‌کند.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، لامبورگینی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 :: نویسنده : بهزاد میری


نیسان علاقه‌مندان به خودروهای Z خود را در گرهم آیی سالیانه ZDAYZ در فونتانای ایالت کارولینای شمالی دور هم جمع کرد تا مدل نیسمو از 370Z را برای سال 2015 به آن‌ها نشان دهد. 370Z نیسمو از به‌روزرسانی خفیفی در ظاهر و بهینه سازی در بخش فنی سود می‌برد. سیستم تعلیق کاملاً ارتقا یافته است و برای اولین بار از یک سیستم انتقال نیروی 7 سرعته خودکار در این خودرو استفاده شده است.
در بخش طراحی، سپرها و چراغ‌های LED روزتاب تغییر کرده‌اند. دو باله قرمز رنگ نیز در زیر سپر جلب توجه می‌کند. این لبه قرمز رنگ در دامن کناری، آینه‌ها و چراغ‌های جلو و دیفیوزر عقب نیز دیده می‌شوند.
چرخ‌های 19 اینچی آلیاژی جدید با طراحی بهتر و اسپویلر عقب کوچک‌تر و اگزوزهای بزرگ خودرو نیز بسیار جلب توجه می‌کنند. در مجموع طراحی جدید به سمت شباهت بیشتر با برادر بزرگ‌تر یعنی نیسان GT-R بوده است.

با ورود به فضای داخل کابین با صندلی‌های ریکارو مواجه می‌شوید. این صندلی‌ها با چرم و آلکانترای سیاه و قرمز پوشش داده شده‌اند. همین ترکیب رنگی در بسیاری از اجزای داشبورد نیز مشاهده می‌شود. یک سیستم ناوبری با صفحه 7 اینچی لمسی همراه با دوربین دید عقب و بلوتوث و سایر موارد سرگرمی در مرکز توجهات داشبورد قرار دارد.
در زیر هود با یک پیشرانه تقویت شده شش سیلندر خورجینی 3.7 لیتری که 350 اسب بخار نیرو و 374 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند روبروییم.
در حالی که مدل‌های عادی 370Z با قیمتی در حدود 30 هزار دلار به فروش می‌رسند، مدل نیسمو 43800 دلار قیمت دارد. با این وجود هنوز قیمت آن از رقیبی چون پورشه کیمن، پایینتر است.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، نیسان، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 :: نویسنده : بهزاد میری


 اخیرا در نمایشگاه بین المللی اتومبیل چین در شهر پکن 2014، مرسدس بنز، کلاس جدیدی را با نام mlc به دنیا معرفی کرد. 
هدف از تولید این کلاس، ساخت اتومبیل suv با ظاهری کوپه بوده است. این کلاس در محل تولید کلاس های m / gl /  و r ساخته خواهد شد. این کلاس ها در شهر توسکالوسا در ایالت آلاباما ساخته می شوند. همچنین از زیرساخت کلاس m نیز در این زمینه کمک گرفته می شود. با ساخت این کلاس، خط مشی تازه ای در سبک طراحی اتومبیل های suv  کوپه ایجاد خواهد شد. این کلاس با کد c 292 مشخص خواهد شد و بر طبق برنامه ریزی انجام شده، در نیمه سوم سال 2015 میلادی به بازار عرضه می شود . در حال حاضر و در زمان معرفی، این کلاس با نام mlc خوانده شد. اما در آینده و در زمان تولید و عرضه، به نام ml coupe نامگذاری می شود. 
پس از نمایشگاه چین 2014 ، حضور این مدل در خیابان ها، برای آزمایش های جاده ای دیده شد. بهمین منظور نیز تصاویری از حضور پوشیده این مدل در دنیای مجازی به انتشار رسید.





نوع مطلب : اخبار، جاسوسی، مرسدس بنز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 :: نویسنده : بهزاد میری


تاریخچه شرکت برابوس پر است از خودروهای رکوردشکنی که بر اساس مرسدس بنزهای مختلف تیون شده‌اند. رکوردهایی نظیر سریع‌ترین خودروی سدان، سریع‌ترین واگن و سریع‌ترین تاکسی را می‌توان در کارنامه برابوس دید.

حالا کلاس E دستمایه برابوس شده تا یک خودروی سریع دیگر پا به عرصه وجود بگذارد. بدین منظور برابوس مدل تقویت شده E63 AMG را انتخاب کرده است تا با تیون مجدد آن راه خود را تسهیل کند. پیشرانه توربوی این خودرو که در حالت عادی 577 اسب بخار نیرو تولید می‌کند اکنون قادر است 850 اسب بخار قدرت و 1450 نیوتن متر گشتاور تولید نماید. برای رسیدن به این اعداد خارق‌العاده، برابوس حجم موتور را از 5.5 به 5.9 لیتر افزایش داده و علاوه بر آن سیستم تهویه و هواکش‌های بزرگ‌تر موتور، سیستم اگزوز جدید و کمپرسوری که درونش با لایه‌ای از طلا پوشیده شده را به کار گرفته است.
نتیجه این افزایش قدرت رسیدن به شتاب صفر تا صد 3.1 ثانیه ای و نهایت سرعت 349 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. این اعداد هنوز با برابوس V12 E که با وجود قدرت 790 اسبی، می‌توانست به سرعت 370 کیلومتر بر ساعت دست یابد، فاصله بسیار دارند.

می‌توان انواع سدان و یا واگن کلاس E دیفرانسیل عقب یا 4MATIC را برای این تیون انتخاب کرد. جالب اینجاست که با چنین سطحی از تغییرات و فشار زیاد روی پیشرانه، برابوس سه سال یا 100 هزار کیلومتر این خودرو را ضمانت می‌کند.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، تیونینگ، برابوس، مرسدس بنز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 :: نویسنده : بهزاد میری



 850S شاهکاری دیگر از تیونر خوش نام آلمانی، براباس است که بر روی مدل S63 AMG مرسدس بنز پیاده شده است.
براباس 850S، قوی‌ترین و سریع‌ترین خودروی سدان این تیونر است که تا به حال ساخته شده که می‌تواند در عرض 3.5 ثانیه سرعت خودرو را از حالت سکون به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعت را برای ستاره آلمانی مرسدس بنز به ثبت رساند.
در واقع برای دست‌یابی به چنین سرعت و شتابی باید پیشرانه‌ای قوی پشت پرده این جریانات باشد، از این رو براباس هیولای 6.0 لیتری به شدّت بهبود یافته V8 BiTurbo با دو توربوشارژر ویژه جدید و مانیفولدهای گاز اصلاح شده و بزرگ‌تر شده فیبرکربنی و مانیفولدهای دود بزرگ‌تر شده طلایی با ضریب انتقال حرارت بالاتر را زیر کاپوت این خودرو به خدمت گرفته که با رساندن دور موتور به 5400 دور بر دقیقه، فریاد موتور بلند شده و 850 اسب‌بخار قدرت و حداکثر گشتاوری معادل 1450 نیوتن‌متر از آن آزاد می‌شود که براباس برای محافظت از جعبه دنده هفت سرعته اسپرت "SpeedShift MCT 7" مجهز به پدال‌های تعویض دنده در پشت فرمان، مقدار گشتاور ورودی جعبه دنده را در 1150 نیوتن‌متر کنترل و محدود کرده است. در آخرین مرحله تبدیل نیرو نیز یک دیفرانسیل از نوع لغزش محدود با قابلیت قفل شوندگی "4MATIC AWD" چهار چرخ محرک به‌کار گرفته شده است.
نیرومند اما اقتصادی
صفر تا صد 3.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعت برای یک خودروی سدان لوکس جای شگفتی دارد، اما هیجان انگیزتر از این‌ها، مصرف سوخت حیرت‌انگیز آن است که در هر 100 کیلومتر رانندگی درون شهر 13.8 لیتر و در بزرگراه 7.9 لیتر سوخت با میانگین 10.1 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می‌کند و این در حالی است که میزان تولید گازهای آلاینده آن تنها 237 گرم در هر کیلومتر است.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، تیونینگ، برابوس، مرسدس بنز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 :: نویسنده : بهزاد میری


وقتی کارخانه‌ای محصولات بسیاری می‌سازد، باید راهی برای شناختن و متفاوت کردن هر محصول پیدا کند، راهی که باعث شود هیچ اشتباهی رخ ندهد. حتما تا الان متوجه شده‌اید که ب‌ام‌و راه مخصوص خود را پیدا کرده است و آن کدگذاری بر روی محصولات مختلف است.
اگر شما از طرفداران و علاقه‌مندان صنعت خودرو هستید، حتما نام‌هایی مانند E30 یا E46 را شنیده‌اید. این کدها برای شناسایی محصولات ب‌ام‌و به کار گرفته می‌شوند. حرف E از کلمه آلمانی Entwicklung به معنای «توسعه» گرفته شده است.
از این حرف برای نام‌گذاری چندین مدل اولیه استفاده شده؛ مدل‌هایی که بعضی از آنها برای تولید نهایی تایید شدند. به عنوان مثال از بین E36 سری3 تا E46 سری3 نزدیک به 10 محصول مختلف تولید یا معرفی شد.
اولین استفاده از این کدها دهه 60 میلادی برمی‌گردد. در آن زمان اولین مدل E3 طراحی شد و تولید آن دوران جدیدی را در ب‌ام‌و شروع کرد. دورانی که بعدها «New Six» نام گرفت.
پس از گذشت سال‌ها، مدل‌های اولیه‌ای که نام E را بر خود داشتند به صد محصول رسیدند و آلمان‌ها مجور بودند از کدها و حروف جدیدی استفاده کنند. آنها این بار به سراغ حرف F رفتند. 
محصولات قبلی که از این کدها استفاده می‌کردند، اکنون بسیار معروف و شناخته‌شده هستند، اما محصولات فعلی به اندازه متصدیان پیشین خود محبوب نیستند و ما به همین خاطر تصمیم گرفتیم که کدگذاری‌های بعضی از این مدل‌ها را برای شما بازگو کنیم.

2011 - ب‌ام‌و سری1 هاچ‌بک
این مدل که در واقع دومین نسخه سری1 محسوب می‌شد، در سال 2011 عرضه شد و نسخه 5 در آن F20 و نسخه 3 در آن F21 نام داشت.
عکس تیتر مربوط به سری یک می باشد



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، ب ام و، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




( کل صفحات : 13 )    1   2   3   4   5   6   7   ...