تبلیغات
زمان سرعت - مطالب آذر 1392
 
درباره وبلاگ


ماشین شروع به حرکت کرد دوباره تو راهیم، تو جاده ها . تایر چپ ماشین رود خط سفید جاده بود صدای اگزوز تو گوشم فقط می خواستم برم...





مدیر وبلاگ : بهزاد میری
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
زمان سرعت
در جاده
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM


هیوندایی علاقه ندارد که خودروهایش گوشه نمایشگاه ها خاک بخورند برای همین تا جایی که بتواند قیمت را پایین می آورد و بر تجهیزات خودرو می افزاید.

 خودرو آزرای هیوندایی گویا از یاد و خاطره ها رفته است. با این که نسل جدید آن به تازگی وارد بازار شده اما به سرعت سایر مدل ها به فروش نمی رسد.  خودروهایی مثل سوناتا و الانترا ماهانه ده ها هزار مشتری دارند اما فروش خودروی سدان تمام قد این شرکت یعنی آزرا در سال هم به چند ده هزار نمی رسد.

در حقیقت خودرو آزرای هیوندایی بعد از اکوئوس کم فروش ترین مدل این خودروسازی است. برای همین است که هیوندایی دست رو دست نگذاشته و برای رونق گرفتن فروش آزرا به دو کار روی آورده، اول آن که تلاش می کند قیمت آن را تا حد ممکن کاهش دهد، دوم آن که کوشش می کند تجهیزات استاندارد آن را افزایش دهد.

اکنون آزرای مدل 2014 از 31 هزار دلار شروع می شود و بسته به امکانات مورد نیاز مشتری قیمت آن افزایش پیدا می کند اما همان قیمت پایه آزرا شامل امکاناتی مثل ال سی دی 6 اینچی، دوربین پشتیبان، آینه نقطه کور و سه سال خدمات پس از فروش تضمینی را دارد. آزرای 34 هزار و 750 دلاری ال سی دی 8 اینچ، داشبورد با کیلومتر شمار الکترولومینسنت (درخشندگی مخصوص)، آینده های تاشوی برقی و غیره دارد.

با این که اکثر ویژگی ها و مشخصات فنی آزرای مدل 2014 نسبت به مدل سال های گذشته بهبود چشمگیری پیدا کرده اما نسبت به آنها 1250 دلار ارزان تر است.



ادامه مطلب


نوع مطلب : قیمت خودرو، هیوندای، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


شنبه 30 آذر 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


نسل چهار لکسوس GS برای اولین بار در سال 2012 و در دامنه سه مدل GS 350 AWD، GS 250، GS 450h هیبریدی معرفی شد. در دسامبر 2013، چهارمین عضو از نسل چهارمیها با لقب 300h به جمع GSها پیوست. به گزارش «پرشین خودرو»، در قسمت تولید نیرو خودرو از نسل دوم درایو هیبریدی لکسوس استفاده شده است که بخش قابل توجهای از مصرف سوخت را پایین آورده و میزان تولید گازهای سمی ناکس، CO2 و ذرات معلق (PM) را کاهش داده‌اند. موتورهای الکتریکی با قدرت 143 اسب‌بخار در کنار یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر 16 سوپاپ D-4S با قدرت 181 اسب‌بخار در 6000 دور بر دقیقه و 221 نیوتن‌متر گشتاور در 4200 الی 5400 دور بر دقیقه قدرت محرکه موتور را تنها با مصرف 4.7 لیتر سوخت در 100 کیلومتر و تولید 109 گرم گازهای آلاینده، تامین می‌کند. در کنار موتور بنزینی یک موتور دیزلی 2.0 لیتری هم برای خودرو در نظر گرفته شده است.
برای پایداری بهتر و راحتی بیشتر سرنشینان هم در زیر بدنه خودرو از سیستم تعلیق طبق دوبل یا دو جناغی در جلو و سیستم تعلیق مولتی لینک در عقب استفاده شده است. سیستم ترمز چهار چرخ ABS هم بروزرسانی شده و با کمک گرفتن از سیستم کنترل الکترونیکی ترمز (ECB)، دامنه ترمزگیری قوی‌تری را به وجود آورده است. برای حرکت دادن خودرو هم از چهار عدد رینگ 19 اینچی آلیاژی استفاده شده است.
در داخل خودرو هم از طیف وسیعی از فن‌آوری و تجهیزات رفاهی استفاده شده است که بخشی از آنها شامل سیستم تهویه مطبوع، نسل جدید LCD لمسی کنسول مرکزی در ابعاد 12.3 اینچ، 17 بلندگوی قوی مارک لونیسون پرمیم، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و... شده است.
نسل چهارم محدوده GS و بخصوص لکسوس 300h نیز همچون دیگر خودروهای صاحب نام، با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های فعال ایمنی و سیستم‌های کنترل راننده، در بخش ایمنی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ایمنی و آسایش بالایی که به واسطه دور هم جمع شدن سیستم‌هایی همچون کروز کنترل تطبیقی مکمل ( ACC )، دوربین‌های مانیتورینگ، سیستم دید در شب، سیستم هشدار ترافیک ( RCTA )، سیستم هشدار دهنده نقاط کور و خطرناک، سیستم هشدار خروج از پارک، سیستم هشدار خودروی در حال سبقت آینه‌ها، سیستم هوشمند تطبیقی روشنایی جلو ( I-AFS )، سیستم جلوگیری از برخورد با عابرین پیاده، 10 کیسه هوای راننده و سزنشینان، کمربند ایمنی از پیش کشنده و... به وجود آمده است.


ادامه مطلب


نوع مطلب : لکسوس، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


شنبه 30 آذر 1392 :: نویسنده : بهزاد میری

918 اسپایدر را میتوان به عنوان یکی از بهترین محصولات پورشه با عملکردی بالا و درایو ترکیبی با نهایت استفاده از تکنولوژی در آن دانست که به راحتی هم می‌توان با آن کارهای روزمره را انجام داد و هم می‌توان در کنار بزرگان خودرویی به رقابت با آنها پرداخت.
پورشه 918 اسپایدر به عنوان گل سرسبد پورشه با استفاده از درایو ترکیبی و بهبود عملکرد خود و بهره وری سوخت، قصد دارد در کوتاه مدت اهداف پیش بینی شده پورشه را به واقعیت تبدیل کند و خود را به یکی از خودروهای سوپر اسپرت صدر‌نشین پورشه در بین رقبا در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل کند، پس از حالا این خودرو را یکی از بهترین خودروهای اسپرت آینده می‌دانیم زیرا پورشه در این خودرو از یک موتور V8 برگرفته از خودروی مسابقه‌ای RS Spyder این شرکت در کنار یک موتور پلاگین هیبریدی که بر روی شاسی و بدنه فیبرکربنی و پلاستیک فشرده (CFRP) سوار شده است که تنها با مصرف تنها 3 لیتر سوخت در هر صد کیلومتر می‌تواند 880 اسب‌بخار قدرت ترکیبی تولید کند که باعث ایجاد نهایت لذت رانندگی بدون دغدغه سوخت در یک خودروی سوپر اسپرت پرسرعت می‌شود. موتور هیبریدی پورشه با ارائه عملکرد دینامیکی بالا، بر روی محورهای جلو نصب شده و موتور احتراق داخلی بر روی محورهای عقب که هر دو این خودرو را به یک خودروی چهارچرخ محرک با منابع جداگانه تبدیل کرده‌اند.
برای استفاده از حداکثر توانایی و عملکرد در ازای حداقل سوخت مصرفی هم پورشه پنج حالت مختلف E-Power، Hybrid، Sport Hybrid، Race Hybrid و Hot Lap را برای عملکرد بهتر خودرو و موتورها در نظر گرفته است.
منبع اصلی تامین کننده انرژی این خودرو هم از یک موتور هشت سیلندر 4.6 لیتری با حداکثر توان خروجی 608 اسب‌بخار قدرت تشکیل شده است که بر روی محور عقب نصب شده و بر گرفته از خودروی مسابقه‌ای این شرکت است که می‌تواند با نهایت 9150 دور بر دقیقه به خوبی کار خود را انجام دهد. موتور V8 در کنار یک ماژول ترکیبی وظیفه تولید انرژی را بر عهده دارند، ماژول ترکیبی که اساسا شامل یک موتور الکتریکی 115 کیلوواتی و یک decoupler است. موتور هیبریدی مستقل مستقر بر روی محورهای جلو نیز توان تولید 95 کیلووات قدرت را دارا است که به طور مجزا قدرت را برای هر محور ارسال می‌کنند، انرژی مورد نیاز موتورها نیز توسط باطری‌های لیتیوم یونی مایع سرد 312 سلولی انفرادی با گارانتی هفت ساله تامین می‌شود، زمان شارژ باطری‌ها با برق شهری کشور آلمان حدود چهار ساعت بوده که با استفاده از ایستگاه‌های شارژ مخصوص پورشه با ولتاژ بالا، زمان شارژ باطری‌ها به کمتر از 25 دقیقه می‌رسد.
یکی دیگر از شاخصه‌های اصلی این خودرو، استفاده از سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب خودرو است که پورشه آن‌را در خودرو GT3 خود نیز به کار گرفته است، با چرخش چرخ‌های جلو، چرخ‌های عقب در جهت خلاف چرخ‌های جلو و با زاویه‌ای خیلی کمتر از زاویه چرخ‌های جلو چرخیده و شعاع چرخش را به طور چشمگیری کاهش می‌دهند. لاستیک‌های میشلن اسپرت با ابعاد 265/35ZR20 در جلو و 325/30ZR21 در عقب هم بر روی رینگ‌های 20 اینچی جلو و 21 اینچی عقب سوار هستند. سیستم‌ها، امکانات و تجهیزاتی نظیر سیستم کنترل آب و هوا، نورپردازی و سیستم مدیریت (PCM) پورشه، پنل سقف ساخته شده از پلاستیک فشرده و الیاف کربن،لوله‌های اگزوز واقع در قسمت بالایی موتور با صدایی گوش نواز، داشبورد و کنسول مرکزی بی‌نظیر و... نیز نقش بسزایی در شکل گیری موفق این خودرو ایفا کرده‌اند.


ادامه مطلب


نوع مطلب : پورشه، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


شنبه 30 آذر 1392 :: نویسنده : بهزاد میری

باز هم یک خودرو لوکس دیگر. باز هم یک مدل 2014 دیگر. یک شاسی‌بلند دیگر. یک ب‌ام‌و دیگر. باز هم یک عضو جدید به باشگاه 1 میلیاردی‌ها اضافه شد.
آن ایامی که واردات انواع و اقسام خودرو تقریباً بدون مشکل صورت می‌گرفت، حرف و حدیث‌هایی برای یکی دو مدل مطرح می‌شد.

همان زمانی که محصولات روز اروپایی و آسیایی به سرعت بعد از رونمایی در نمایشگاه‌های بین‌المللی در بازار ایران دیده می‌شدند، جای تعجب بود که این مدل‌ها فرصتی برای حضور در بازار ایران پیدا نمی‌کردند.

درباره یک مدل خاص از ب‌ام‌و صحبت می‌کنیم. شاسی‌بلندی به اسم X5. خودرویی که هیچ‌گاه تایید نشد به خاطر ساخت آمریکا بودنش، مجوز حضور در بازار ایران را نداشت. هرچه هست اکنون جدیدترین ویرایش این آلمانی وارد بازار ایران شده و خوب هم خرید و فروش می‌شود.

درباره X5

شاید باورکردنی نباشد ولی این خودرو نخستین تجربه ب‌ام‌و در دنیای شاسی‌بلندها و به عبارتی اولین فرزند از خانواده Xها بود. یعنی پیش از آنکه اساساً مدل‌های X3، X6 و X1 وجود خارجی داشته باشند، این خودرو در سال 1999 اعلام موجودیت کرد.

تمام جنجال‌ها بر سر X5 زمانی آغاز شد که ب‌ام‌و تصمیم گرفت این خودرو را بیرون از خاک آلمان در کارولینای جنوبی آمریکا تولید. کند. در حقیقت این شرکت X5 را تنها برای آن بازار در نظر گرفته بود و هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که بازارهای جهانی تا این حد مشتاق خریدنش شوند.

مشخصات فنی

آنچه اکنون در بازار ایران خرید و فروش می‌شود مدل xDrive35i نام دارد. شاسی‌بلندی تنومند با موتور 3000 سی‌سی شش سیلندر خطی که قدرت خروجی‌اش 306 اسب‌بخار اعلام شده است.

مصرف میانگین سوخت این خودرو با رینگ‌های 18 اینچی تنها 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است. سرعت نهایی X5 جدید 235 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد آن 6.5 ثانیه است.

در بازار ایران

قاعدتاً تعجب نخواهید کرد اگر بدانید قیمتش بالای 1 میلیارد تومان است. این روزها این عدد خیلی خاص نیست. 1 میلیارد و 120 میلیون تومان قیمتی است که باید برای خرید چنین شاسی‌‌بلند 2014 پرداخت.

با این پول می‌شود روی گزینه‌های دیگر هم حساب کرد؛ مازراتی گرن توریسمو 1 میلیارد تومانی، پورشه پانامرای 1 میلیارد و 110 میلیون تومانی و مرسدس‌بنز S550 جدید 1 میلیارد و 60 میلیون تومانی.


ادامه مطلب


نوع مطلب : قیمت خودرو، ب ام و، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


جمعه 29 آذر 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


جنِسیس 2015 که هفته گذشته به‌صورت رسمی در سئول کره جنوبی رونمایی شد و به زودی راهی مراکز فروش هیوندای در این کشور خواهد شد، تناسبات جذاب یک سدان اسپرت واقعی را دارد. ژست کوپه‌مانندش شبیه به آئودی A7 است، درست! جلوپنجره‌اش فرم جلوپنجره جدید مزدا را دارد، باز هم درست! در اینکه داشبوردش فرم داشبورد سری 7 را در ذهن تداعی می‌کند هم حرفی نیست. نشان جدیدش هم که مشخصا کپی نشان استون مارتین است. اما آنچه طراحان هیوندای در قالب نسل جدید جنِسیس سدان ارائه کرده‌اند، در یک کلام، تحسین‌برانگیز است. پیکره خوش‌تراش جنسیس 2015 بدون اغراق و با پرهیز از بازی بی‌مورد با خطوط و حجم‌های گیج‌کننده طراحی شده و با برداشتی کاملا متفاوت از فلسفه طراحی پیکره سیال هیوندای، ارائه‌دهنده تصویری ساده‌تر و در عین حال، شیک‌تر از هیوندای است.

شتاب 5.4 ثانیه‌ای
همین جلوه لوکس‌تر جنِسیس 2015 برای جلب نظر بسیاری از خریداران کافی به نظر می‌آید، اما مهندسان هیوندای هر آنچه در توان داشته‌اند را گذاشته‌اند تا سواری و هندلینگ این سدان لوکس را در حد و اندازه‌های رقبای به‌ظاهر دست‌نیافتنی‌اش، ارتقا دهند. در گام اول، درصد فولاد استحکام یافته ساختار بدنه از 13.8 به 51.5 درصد افزایش یافته که استحکام به مراتب بیشتر بدنه در برابر نیروهای پیچشی و خمشی را به همراه داشته. اقداماتی که در جهت تقویت محفظه موتور انجام شده، تاثیر بسزایی در پاسخگویی بهینه فرمان خواهد داشت. در مورد سیستم تعلیق نیز باید گفت که تنظیمات سیستم تعلیق پنج‌اتصالی محور جلو کاملا مورد بازبینی قرار گرفته است.
جنِسیس سدان 2015 بسته به بازار هدف با 4پیشرانه عرضه خواهد شد که تنها به گیربکس 8 سرعته خودکار اتصال می‌یابند. ضعیف‌ترینِ این پیشرانه‌ها، واحد V6 3.0لیتری 257 اسب بخاری است که با حداکثر گشتاور 303 نیوتن متری‌اش، جنِسیس 2015 را در ثانیه 8.6 به تندی 001کیلومتر در ساعت می‌رساند. دو موتور V6 دیگر نیز با حجم‌های 3.3 و 3.6 لیتر برای نسل جدید جنِسیس سدان درنظر گرفته شده که به ترتیب با 282 و 315 اسب بخار قدرت، شتاب 7.2 و 6.5 ثانیه‌ای به این سدان لوکس هیوندای می‌دهند. قدرتمندترین و سریع‌ترین جنِسیس 2015 نیز با 519 نیوتن‌متر گشتاوری که از نیروگاه V8 5‌لیتری 425 اسب بخاری هیوندای می‌گیرد، صفر تا 100 را در ثانیه 5.4 تخته می‌کند و می‌تواند تا 240 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

امکانات ایمنی و رفاهی بیشتر
هیوندای در نسل جدید فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته‌تری را به لیست امکانات ایمنی و رفاهی جنِسیس سدان اضافه کرده که از جمله آنها می‌توان به سنسور کنترل CO2 کابین، ترمزگیری خودکار در مواقع اضطراری (AEB)، نمایش اطلاعات ضروری روی شیشه جلو، کیسه هوای زانوی راننده، سامانه تشخیص نقاط کور راننده و کروزکنترل هوشمند رادار‌محور اشاره کرد. درضمن، نسل دوم جنِسیس با سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ هیوندای (HTRAC) نیز قابل سفارش خواهد بود. در این سیستم، گشتاور در حالت استاندارد به نسبت 40به60 بین محور‌های جلو و عقب توزیع می‌شود، که البته تا 90 به 10 (جلو / عقب) در مسیرهای لغزنده و یا بالعکس، 10 به 90 (جلو / عقب) در حالت اسپرت و سواری تهاجمی نیز قابل تغییر است. برای این سیستم، حالت 100 به 0 (جلو / عقب) نیز تعریف شده که کاراکتری اقتصادی به سواری جنِسیس می‌دهد.

یک قدم نزدیک‌تر به سری 5!
جنِسیس 2015 حاصل سرمایه‌گذاری 471.5 میلیون دلاری هیوندای است و با تلاش 4 ساله طراحان و مهندسان این کمپانی به ثمر نشسته. هیوندای در اولین روز ثبت سفارش، 3500 دستگاه از مدل‌های سفارش کره جنوبی را پیش‌فروش کرده و امیدوار است تا پایان سال، فروش 62 هزار دستگاه را تجربه کند. هیوندای شاید هنوز به حدی نرسیده باشد که تهدیدی جدی برای ب‌ام‌و سری5 به حساب بیاید، اما جنِسیس جدید تمرینی است که کره‌ای‌ها را یک قدم به این هدف بزرگ نزدیک‌تر می‌کند.


ادامه مطلب


نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



روزنامه رسمی گرانمای کوبا پنجشنبه نوشت دولت این کشور به طور رسمی مجوز واردات خودرو را که از حدود 50 سال پیش ممنوع بود صادر کرد .
صدور مجوز واردات خودرو در کوبا درچارچوب اصلاحات اقتصادی که رائول کاسترو رئیس جمهوری این کشور آغاز کرده است صورت می گیرد.
گرانما نوشت :« شورای وزیران چهارشنبه معیارهای جدیدی را درمورد واردات و بازاریابی خودرو تعیین کرد و این معیارها در روزهای آینده در روزنامه رسمی منتشر خواهد شد.





نوع مطلب : اخبار، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


جمعه 29 آذر 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


نام مدل جدید لامبورگینی یادآور طوفان و القابی است که برای حوادث طبیعی انتخاب می شود.البته این نامگذاری چندان هم بیراه نبوده است زیرا قدرت این مدل 610 اسب بخار است .

موتور V10 این لامبورگینی 5.2 لیتر است و ظرف 3.2 ثانیه به شتاب 100 می رسد. همچنین حداکثر سرعتش 325 کیلومتر بر ساعت می باشد.وزن آن نیز به دلیل استفاده از آلیاژ کربن و آلومینیومی از مدل گالاردو سبک تر است و به 1422 کیلوگرم رسیده است.

قیمت پایه این مدل جدید که از تابستان سال آینده راهی بازار می شود ، ارزانتر از گالاردو و درحدود 170هزار یورو اعلام شده است.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، جاسوسی، لامبورگینی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


جمعه 29 آذر 1392 :: نویسنده : بهزاد میری

جدیدترین خودروی عملکردی دیفرانسیل جلوی مینی امروز قبل از رونمایی در نمایشگاه خودروی دیترویت ماه آینده توسط این برند معرفی شد.

 مینی ماه نوامبر در نمایشگاه خودروی لس آنجلس از نسل جدید هاچ بک های کوپر و کوپر S رونمایی کرد و اکنون این خودروساز در تدارک نمایش کانسپت نسخه جان کوپر ورکس خود است. در حالی که این خودرو هنوز یک کانسپت است مینی اظهار داشته این نسخه نزدیک به نسخه تولید شده است. نسبت به مدل های کنونی بیش تر ظاهر JCW کانسپت جدید به نظر استاندارد می آید. این خودرو دارای چرخ های سانتی متری و بسته ارتقایی بدنه معمولا تهاجمی است که به منظور افزایش ایرودینامیک و نیروی کششی در سرعت بالا طراحی شده است. یک سیستم تعلیق مقاوم تر و ترمزهای عملکرد بالا نیز جزئی از این بسته ارتقایی هستند.

این برند هنوز تصاویر داخل JCW را منتشر نکرده است اما بر اساس تغییرات مدل های اصلی این خودرو می توان انتظار داشت که اطاقی که در طراحی آن بر راحتی راننده تمرکز شده یکی از تغییرات آن باشد.

مینی در مورد عملکرد موتور این خودرو نیز چیزی اعلام نکرده است. شایعه شده است که موتور توربوشارژ چهار سیلندر این خودرو قدرت 210 اسب بخار و گشتاور 271 نیوتون متر تولید خواهد کرد که از طریق گیربکس دستی شش سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود.

انتظار می رود شتاب صفر تا صد این خودرو کم تر از 6 ثانیه باشد البته مینی این مورد را نیز تایید نکرده است.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، مینی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



کادیلاک به تازگی از ورود پیش از موعد خودرویELR مدل 2014 به نمایندگی فروش خبر داد .

خودروی کادیلاک ELR مدل 2014 پیش از این قرار بود در ژانویه سال آینده وارد نمایندگی های فروش شود اما شرکت تولید کننده اش تصمیم گرفت فروش آن را با قیمت پایه 75995 دلار آغاز نماید اما قیمت اصلی این خودرو بدون در نظر گرفتن تخفیف دولتی این مقدار 7500 دلار دیگر افزایش می یابد .

البته نسخه گران تر این خودرو 41 هزار دلار خواهد بود و قیمتی بیشتر از رقبای دیگرش نظیر شورولت ولت و تسلا مدل اس خواهد داشت .

نیروی مورد نیاز کادیلاک ELR مدل 2014 از طریق یک موتور الکتریکی به توان 207 اسب بخار و بیشینه گشتاور 400 نیوتون متر که دارای یک بسته باتری لیتیومی 16.5 کیلو وات ساعتی است تامین می شود . البته این سامانه الکتریکی توسط یک موتور بنزینی 1.4 لیتری پشتیبانی می گردد.

به گفته کادیلاک ELR می تواند به کمک موتور الکتریکی اش  مسافت 35 مایل را بپیماید اما برد اصلی و کامل آن 300 مایل می باشد.

از دیگر امکانات پایه موجود بر روی این خودرو می توان به چراغ های LED جلو و عقب ، سامانه هشداری تصادف و سامانه هشداری ایمنی صندلی اشاره کرد .





نوع مطلب : اخبار، کادیلاک، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


جمعه 29 آذر 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


منصوری با همکاری کمپانی  Raff House، یکی از بزرگترین کلوب های عاشقان جواهرات و ساعت های لوکس ، تصمیم به ساخت یک خودروی فوق العاده گرفته است. این خودرو هم نام آقای خاص فوتبال دنیا ،  مورینیو نامگذاری شده است و  البته یکی از 11 مالک شاهکار جدید منصوری، شخص مورینیو خواهد بود.

ساخت و تیونینگ این خودرو یکی از بزرگترین برنامه های منصوری است، چرا که آن ها از آغاز با یک پروژه در گیر هستند. مورینیو بدنه ای کربنی خواهد داشت و دریچه ها ی ورودی هوا و اسپویلرهای آن از جنس صفحات آلومینیومی کروم کاری شده، می باشد. اطلاعات زیادی فعلا از این خودرو منتشر نشده است، اما منصوری تاکید کرده است که قدرت 750 اسب بخار، مورینیو را به جلو خواهد راند. رونمایی ازاین خودرو برای سال 2014 برنامه ریزی شده است.





نوع مطلب : اخبار، تیونینگ، منصوری، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




( کل صفحات : 14 )    1   2   3   4   5   6   7   ...