تبلیغات
زمان سرعت - مطالب آبان 1392
 
درباره وبلاگ


ماشین شروع به حرکت کرد دوباره تو راهیم، تو جاده ها . تایر چپ ماشین رود خط سفید جاده بود صدای اگزوز تو گوشم فقط می خواستم برم...





مدیر وبلاگ : بهزاد میری
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
زمان سرعت
در جاده
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
پنجشنبه 30 آبان 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


خاص باشد و قدرتش، مثل قیمتش، سر به فلک گذاشته باشد؛ این برداشتی است تمام عربی از یک ابرخودرو رویایی

مهم هم نیست اگر اصل و نصبی نداشته باشد، یا حتی ترکیب چهره اش، برداشتی باشد ناامیدکننده و کم ارزش از ژست تحسین برانگیز لامبورگینی ونـِ نو. اینکه هیکل قِناصَش، کُپی بیش از حد کِش آمده است از پیکره دلفریب پاگانی ویرا هم به کنار! با این مقدمه، با ابرخودرویی عربی آشنا شوید که با اعداد و ارقامی اغوا کننده همچون 5 هزار اسب بخار قدرت، شتاب 0-100 زیر 2 ثانیه و حداکثر سرعتی برابر با 560 کیلومتر در ساعت، برای سرکیسه کردن شیوخ عرب خلق شده است. Devel Sixteen در حالی قرار است به ادعایی این چنین بلندپروازانه، جامه عمل بپوشاند که در ظاهر، فشار سرعت 300 کیلومتر در ساعت را هم نمی تواند تحمل کند. جالب تر اینکه موتور V16 این ابرخودرو در ابتدا قرار بوده 1000 اسب بخار قدرت داشته باشد، اما نرمک نرمک این مقدار به 2، 3 و در نهایت، 5 هزار اسب بخار ارتقاء یافته است! شوت تر از من و شما، 3 نفری هستند که حاضر شده اند علی الحساب 1 میلیون دلار پول بی زبان را برای این شوخی عربی پرداخت کنند. بد نیست بدانید Devel توسط برداران العطار تاسیس شده که 3 نفری با هم بیش از 250 دستگاه انواع خودرو را تحت تملک دارند.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، لامبورگینی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


پنجشنبه 30 آبان 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


این روزها که سایه بحران و رکود بر جاده مخصوص سنگینی می‌کند و نفس‌های صنعت خودرو به شمارش افتاده، زیاد می‌شنویم که می‌گویند برای درمان این صنعت باید تیراژ را افزایش داد؛ فعالان صنعت خودرو نیز با حسرت از سال‌های اوج خود صحبت به میان می‌آورند؛ به خصوص از سال 90 که تیراژشان از مرز یک میلیون و 600 هزار دستگاه نیز گذشت؛ آنها آرزو دارند دگر بار به آن دوران طلایی بازگشته و تیراژشان را میلیونی کنند؛ اما آیا با توجه به رکود فعلی، ضرورتی دارد که تیراژ خودروسازی ایران دوباره به بالای 5/1 میلیون دستگاه برسد؟

به فرض آنکه مشکلات تولید حل شد و تیراژ به همان روزهای اوج برگشت، آیا تضمینی برای فروش خودروهای تولیدی هست؟ آیا مردم حاضرند خودروهایی را بخرند که قیمت شان خیلی بیشتر از کیفیت‌شان رشد کرده؟
برای پاسخ به این پرسش‌ها باید مروری کنیم بر فضایی که هم‌اکنون در صنعت و بازار خودرو ایران حاکم است. طبق آماری که انجمن خودروسازان ارائه کرده، قیمت خودروهای داخلی طی یک سال و نیم گذشته 2/2 برابر رشد کرده و حالا دیگر با 15 میلیون تومان نیز نمی‌توان خودرویی صفر کیلومتر خریداری کرد. این در شرایطی است که کیفیت خودروها و خدمات پس از فروش چندان رشدی را به خود نمی‌بینند و مردم بیش از آنکه افزایش کیفیت را احساس کنند، گرانی برایشان ملموس است. مشتریانی که تا همین دو سال پیش برای خرید خودرو صف می‌کشیدند و پیش فروش‌ها را در عرض چند ساعت پر می‌کردند، حالا با خرید خودرو غریبه شده‌اند؛ چرا؟ چون قیمت‌ها بالا است و آنها نمی‌توانند به راحتی به خود بقبولانند خودروهایی گران و کم کیفیت را خریداری کنند. البته کارشناسان معتقدند یکی دیگر از دلایل قهر مردم با خودرو، مشخص نبودن قیمت‌هاست. به اعتقاد آنها، چون شورای رقابت هنوز نتوانسته تکلیف قیمت خودروها را نهایی کند، مردم همچنان به کاهش قیمت‌ها امیدوارند و از همین رو فعلا خرید خودرو را تحریم کرده‌اند.
هرچه هست، خصوصا طی یکی دو سال گذشته، در کنار کاهش قدرت خرید مردم، قیمت خودروها نیز رشد کرده و این شمشیر دولبه شرایطی را به وجود آورده که کمتر کسی توان خرید خودرو دلخواه خود را دارد.
از همین روست که کارشناسان معتقدند تا وضع بازار خودرو شفاف نشود و قدرت خرید مردم افزایش نیابد، توجیهی برای افزایش تیراژ بالای یک میلیون دستگاه نیست. به گفته آنها، اگر خودروسازان بخواهند تیراژ خود را به روزهای اوجش برگردانند، ابتدا باید مشکلات و موانع تولید را کنار بزنند و در مرحله بعد، راهی برای فروش محصولات تولیدی شان پیدا کنند.
اما در باب اینکه چه باید کرد تا خودروهای تولیدی (فرضا همان یک میلیون و 600 هزار دستگاه دوران اوج صنعت خودرو)، به فروش بروند و در پارکینگ‌های جاده مخصوص جا خوش نکنند، راهکارهای مختلفی از سوی کارشناسان پیشنهاد می‌شود.
به اعتقاد بیشتر آنها، ابتدا دولت باید خودروسازان را به اصطلاح راه بیندازد و این «راه انداختن»، همان تزریق نقدینگی است، آن هم چیزی حدود شش هزار میلیارد تومان.
با تزریق این پول به صنعت خودرو (یکباره یا تدریجی)، تیراژ رشد می‌کند و از آن سو خودروسازان می‌توانند دوباره مانند گذشته، تسهیلات در اختیار مشتریان قرار دهند و با این کار، انگیزه و توان مردم برای خرید خودرو بالا خواهد رفت.


ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، قیمت خودرو، 
برچسب ها : بازار ایران-روزنامه دنیای اقتصاد،
لینک های مرتبط :


پنجشنبه 30 آبان 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


قشقایی با فروش بیش از 2 میلیون دستگاه در شش سال، موفقیتی بزرگ برای نیسان به حساب می آید. این شاسی بلند شهری به سبب انعطاف پذیری و کاربری بالا، ابعادی مناسب برای سواری شهری و همچنین، سواری اقتصادی اش، همواره در جمع پرفروش ترین های کلاس خود بوده.

اما رقابت در بازاری که قشقایی در آن بالانشین است، سخت داغ و نفس گیر شده و برای ماندن در کورس بالانشینان این رقابت، تحولی شگرف نیاز است؛ تحولی همچون قشقایی 2014. نسل دوم قشقایی که از آغازین روزهای سال 2014 میلادی (اواسط دی ماه) در برخی بازارهای هدف نیسان عرضه خواهد شد، ژستی کاملا مدرن و تهاجمی به خود گرفته تا بیش از این در برابر رقبای شیک پوش و خوش اَخمی همچون هیوندای توسان (ix35)، کیا اسپرتیج، فورد کوگا و هوندا CR-V کم نیاورد. همین فرم های مدرن و پویای بدنه در کابین هم تزریق شده اند تا در کنار مواد مرغوب تر، احساس لوکس تری را به این محیط بدهند؛ محیطی که در کنار فضای به مراتب بیشتر برای سرنشینان، فضای بار بیشتری را در پیکربندی های کارآمد تر ارائه می دهد.  قشقایی 2014 با دو پیشرانه بنزینی و دو پیشرانه دیزل عرضه خواهد شد. اقتصادی ترینِ این پیشرانه، واحد 1.5 لیتری dCi است که با 108 اسب بخار قدرت، بصورت استاندارد به سامانه استاپ/استارت اتصال یافته و صدی 3.8 لیتر گازوئیل می سوزاند. مدل های بنزینی قشقایی هم که از موتورهای DIG-T (1.2 لیتری 113 اسب بخاری با 190 نیوتن متر گشتاور و 1.6 لیتری 148 اسب بخاری با 240 نیوتن متر گشتاور) نیرو می گیرند، در هر صد کیلومتر سواری ترکیبی، 5.6 لیتر بنزین می سوزانند. این پیشرانه ها بصورت استاندارد به گیربکس 6 سرعته دستی اتصال می یابند و محرک محور جلو هستند، اما گیربکس CVT Xtronic و سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ (ALL-MODE 4x4i) نیز برای قشقایی 2014 قابل سفارش خواهند بود. نسل دوم قشقایی با کاهش وزن 40 کیلوگرمی به نسبت نسل اول، برپایه پلتفرم CMF رنو-نیسان توسعه یافته و در کنار سیستم تعلیق تجدیدنظر شده، و فرمان برقی الکترونیکی، مجهز به سامانه های ایمنی متعددی خواهد بود که از جمله آنها باید به سیستم جلوگیری برخورد از جلو، بررسی سطح هوشیاری و توجه راننده و تشخیص علائم مسیر اشاره کرد. سامانه پارک هوشمند نیز تا حد چشمگیری از دردسر های پارک یک نیمچه شاسی بلند تنومند در خیابان های شلوغ می کاهد.


ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، نیسان، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


پنجشنبه 30 آبان 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


مینی با همان شکل و شمایل همیشگی و اندکی جراحی زیبایی و افزایش طول و عرض و ارتفاع و البته موتورها و گیربکس‌های جدید، راه خود را برای سال 2014 باز می‌کند.

مدلهای تازه MINI با افزایش 98 میلی متری در طول، 44 میلی متری در عرض و 7 میلی متری در ارتفاع، تنومندتر شده‌اند و با افزایش فاصله محورهای جلو و عقب به میزان 42 میلی متر یعنی مجموعاً 2.5 متر، حالا جادارتر نیز به نظر می‌رسند. فضای بار اکنون حدود 211 لیتر گنجایش دارد که 30 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
در طراحی بیرونی مینی جدید تغییرات اندکی به چشم می‌آیند. چراغهای جلو و عقب از LED بهره می‌برند. درون کابین نیز نمایشگر بزرگ 8.8 اینچی در مرکز داشبورد خودنمایی می‌کند که با کنترلهایی مشابه سیستم iDrive ب ام و کار می‌کند. مواد مورد استفاده کابین هم ارتقا یافته‌اند

مینی 2014 با پیشرانه های جدیدی عرضه خواهد شد. از جمله موتور سه سیلندر توربو شارژر با استاندارد یورو 6 و تکنولوژی استارت-استاپ که می‌تواند از حجم 1.5 لیتری خود 134 اسب بخار نیرو و 220 نیوتن متر گشتاور بیرون بکشد. مصرف سوخت این موتور 4.4 لیتر در صد کیلومتر و میزان دی اکسید کربن تولیدی آن 105 گرم در هر کیلومتر است. با این موتور در 7.9 ثانیه می توان به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یافت البته با گیربکس دستی.
در کنار این پیشرانه می‌توان یک انتخاب دیزلی 3 سیلندر هم داشت. مینی کوپر D با این موتور 1.5 لیتری 114 اسب بخار نیرو و 270 نیوتن متر گشتاور در اختیار خواهد داشت. مصرف سوخت این مدل تنها 3.5 لیتر در صد کیلومتر است و میزان آلودگی آن 92 گرم در کیلومتر است.
کوپر S با موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوی بنزینی قادر است 189 اسب بخار نیرو و 221 پوند فوت گشتاور در حالت اوربوست در اختیار راننده قرار دهد. این موتور نیز مصرفی معادل 5.6 لیتر در صد کیلومتر دارد. شتاب این مدل با گیربکس دستی 6.7 و با گیربکس اتوماتیک 6.8 ثانیه است. نهایت سرعت آن نیز به 233 کیلومتر بر ساعت می رسد
همه این پیشرانه ها نیروی خود را از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخهای جلو منتقل می‌کنند. از سویی یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک و همچنین پدالهای شیفتر تعویض دنده دستی و سرعت بیشتر تعویض در مدلهای اسپرت نیز قابل سفارش اند.

مدلهای جدید مینی در دو ورژن انتخابی تعلیق راحت یا اسپرت قابل سفارش اند. چرخهای 15 اینچی آلومینیومی به صورت استاندارد و چرخهای 16 اینچی برای مدل S تدارک دیده شده‌اند و با پرداخت هزینه بیشتر تا 18 اینچ نیز توسعه می‌یابند!
قرار گرفتن مینی جدید بر روی پلتفرم UKL1 ب ام و نوید دهنده یک سواری قابل قبول خواهد بود.
قیمت مینی جدید در انگلستان از 15 هزار پوند در مدل استاندارد کوپر آغاز می‌شود. برای مدلهای دیزلی کوپر به 16400 پوند می‌رسد و در کوپر S نیز به 18650 پوند بالغ می‌گردد. فروش این مدلها نیز از بهار 2014 آغاز خواهد شد.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، مینی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


پنجشنبه 30 آبان 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


نسل سوم وانت GMC سیرا 1500 دنالی را می‌توان یکی از لوکس‌ترین و پیشرفته‌ترین وانت‌های نیم تن جی‌ام‌سی از نظر تکنولوژی دانست که با قدرتی معادل 420 اسب‌بخار قادر به پاسخگویی 24 ساعته به تمامی خواسته‌های مصرف کننده خود است.
 سیرا دنالی قدرت مورد نیاز خود را از یک پیشرانه 6.5 لیتری V8 EcoTec3 مجهز به سیستم تزریق سوخت مستقیم، سیستم فعال مدریت سوخت مصرفی و سیستم زمان بندی متغییر سوپاپ‌ها با توان خروجی حداکثر 420 اسب‌بخار قدرت و 610 نیوتن‌متر گشتاور تامین می‌کند که قدرت و توانایی حمل حداکثر 5444 کیلوگرم بار را بدست می‌آورد. یکی از بزرگترین مزیت‌های سیستم تزریق مستقیم سوخت استفاده از حداقل سوخت برای تولید حداکثر قدرت در موتور است، طریقه کار کرد سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز به گونه‌ای است که طراحان یک محفظه کوچک مجزا از محفظه احتراق اصلی را طراحی می‌کنند و درون محفظه جانبی را پر از سوخت غلیظ با نسبت 15:1 می‌کنند و از طرفی دیگر محفظه احتراق اصلی را پر از سوخت رقیق با نسبت 30:1 می‌کنند، سوخت رقیق محفظه احتراق اصلی به تنهایی با جرقه شمع آتش نمی‌گیرد، پس اول سوخت غلیظ در محفظه احتراق جانبی را منفجر می‌کنند و گستره آتش را به محفظه احتراق اصلی می‌کشانند و موجب انفجار سوخت و گاز متراکم شده محفظه احتراق اصلی می‌شوند، البته امروزه به جای استفاده از محفظه احتراق جانبی، در کف پیستون، محفظه دوم را به وجود می‌آورند که در این صورت مخلوط غلیظ به داخل گودی کف پیستون پاشیده شده و مخلوط رقیق هم به طراف پیستون تزریق می‌شود، با انجام این عمل سوخت مصرفی موتور به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده و قدرت و بازده موتور به طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. گفتنی است که با استفاده از توربو‌شارژر بازده موتور نیز افزایش پیدا می‌کند.
در طراحی خودروسیرا دنالی نیز از مهمترین‌ها می‌توان به جلو پنجره گسترده مستطیل شکل کرومی، رینگ‌های 20 اینچی چرخ‌ها، سانروف، سپر هم رنگ بدنه و خروجی‌های اگزوز فولادی ضد زنگ و... اشاره کرد. چراغ‌های جلویی و چراغ‌های پرژکتور خودرو نیز تمام LED شده و در میان آنها رگه‌هایی از چراغ‌های مخصوص روز کشیده شده است. در داخل خودرو نیز پنل ابزار بزرگ‌تر شده، صندلی‌های خودرو مجهز به سرد‌کن و گرم‌کن شده و بر روی آنها روکش‌های چرمی کشیده شده و یک صفحه نمایش گر لمسی 8 اینچی رنگی مجهز به سیستم ناوبری، بلوتوث و پنج پورت استاندارد USB در دل کنسول مرکزی جا خوش کرده است اما طراحی کلی فضای داخلی خودرو همانند دیگر خودروهای جی‌ام‌سی همچون سیرا اچ‌دی طراحی شده است. در کنار این‌ها جی‌ام‌سی یک بسته ایمنی هم برای خودرو تدارک دیده است که بخشی از آن شامل سیستم هشدار عبور از خط ممتد جاده و خروج از مسیر، سیستم هشدار برخورد با جلو یا عقب و سیستم هشدار صندلی راننده هستند.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، 
برچسب ها : خودرو gmc،
لینک های مرتبط :


پنجشنبه 30 آبان 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


یکی از نماینده‌های مک‌لارن گفت که کارخانه قصد تولید مدلی در کلاس‌سی با بدنه فیبرکربنی را ندارد.
 اوایل هفته گذشته بود که فرانک استفنسون، یکی از طراحان مک‌لارن گفته بود که دوست دارد مدلی با بدنه فیبرکربنی برای رقابت با مدل فولکس‌واگن گلف تولید کند و دوست دارد که این مدل به تولید انبوه برسد. ظاهرا چنین اتفاقی نخواهد افتاد. نماینده مک‌لارن در مصاحبه با این‌اتونیوز گفت: چیزی که استفنسون گفته بود بیشتر به یک جک شباهت داشت و کارخانه هیچ برنامه‌ای برای چنین مدلی ندارد.
همین فرد گفت که یک مدل کناری MP4-12C در سال 2015 با قیمت پایین‌تر از مدل‌هایی مثل پورشه 911 یا آئودی آر8 عرضه خواهد شد. رسانه‌ها نام P13 را بر این مدل گذاشته‌اند. پی‌13 از مدل ذکرشده کوچک‌تر خواهد شد و وزن آن هم قاعدتا کمتر خواهد بود. در گزارشات مختلفی آمده است که موتور 3.8 لیتری V8 450 اسب بخاری و جعبه‌دنده هفت سرعت دوکلاچ برای این مدل انتخاب شده است.
انتظار می‌رود که صفر تا صد این مدل کمتر از چهار ثانیه باشد و سقف سرعت آن هم 322 کیلومتر در ساعت تخمین زده شده است. گفته شده که قیمت خودرو هم از 120 هزار پوند انگلستان (برابر با 142 هزار یورو/ 193 هزار دلار آمریکا) شروع خواهد شد. احتمال عرضه یک نسخه بدون‌سقف هم در سال 2016 وجود دارد.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، مک لارن، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :





 پورشه به تازگی اطلاعات مربوط به عملکرد خودروی کاملا جدید اسپایدر918 را پیش از فروش اولین دستگاه های آن اعلام کرد.

 شرکت آلمانی پورشه که آماده می شود تا اولین دستگاه از ابر خودروی هیبریدی اسپایدر 918 را وارد بازار کند ، تلاش دارد بیش از آغاز فروش توجه رسانه ها را بار دیگر به این محصول جلب نماید.

از اطلاعات منتشر شده جدید این ابرخودرو می توان به شتاب تنها 2.7 ثانیه اش در دستیابی به سرعت صد کیلو متر بر ساعت ، شتاب 7.2 ثانیه ای آن در دستیابی به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت اشاره کرد. این افزایش قدرت ناشی از نصب بسته ارتقایی بر روی اسپایدر918 است.

در حالی شتاب های صفر تا صد ، صفر تا دویست و صفر تا سیصد کیلومتر بر ساعت این خودرو به ترتیب 2.5 و 7.2 و 19.9 ثانیه اعلام شده که پیش از این ارقام مذکور در حدود 2.7 ،7.7 و 21 ثانیه بوده اند.

به علاوه اعلام شده که اسپایدر 918 قادر است در حالت استفاده از موتور الکتریکی به طرز شگفت آوری ظرف مدت 6.2 و 5.7 ثانیه سریع تر از گذشته از حالت سکون به سرعت صدکیلومتر بر ساعت دست پیدا نماید.

در حال حاضر پورشه اسپایدر918 سریع ترین خودروی با تولید انبوه در سراسر جهان است که می تواند مسیر مسابقه نوربورگرینگ را در کم تر از 6 دقیقه و 57 ثانیه پشت سر بگذارد.نیروی مورد نیاز این خودرو از طریق یک موتور 4.6 لیتری V8 گازوئیلی و دو موتور الکتریکی تامین می شود



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، پورشه، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 29 آبان 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


بسیاری از شما Gran Turismo یا GT، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین بازی های کامپیوتری را می شناسید. پانزدهمین سالگرد تولد این بازی رانندگی محبوب قرار است به باشکوه ترین شکل ممکن برگزار شود.

در این راستا پُلی فونی دیجیتال (Polyphony Digital) توسعه دهنده این بازی، از خودروسازان مطرح دنیا دعوت کرده تا با ساختن طرح های مفهومی خودروهای خود، آن هم در ابعادی واقعی، چشم اندازی از آینده اتومبیل های اسپرت خود را به رخ جهانیان بکشانند. و حدس بزنید چه شرکتی گام اول را برداشته؟

غول صنعت خودروسازی دنیا، مرسدس بنز اولین شرکتی است که در این پروژه شرکت کرده و با طرح مفهومی جسورانه اش توجهات زیادی را به سمت خود جلب نموده. این خودرو که طراحی AMG را یدک می کشد، درست مانند موجود درنده ای است که قصد حمله دارد. خودرویی رمزآلود با ترکیبی از هیبتی تهاجمی، بدنه ای خوش تراش، چرخ هایی بزرگ و برآمده، و جلو پنجره ای مشبک مزین به ال ای دی های درخشان که همه رقبا را به مبارزه می طلبد.

کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi) مدیر عامل پُلی فونی دیجیتال همه خودروسازان را به ارائه چشم انداز خود از خودروهای مسابقه ای آینده دعوت کرده بود و گویی مرسدس بنز با این طراحی قدرتمند، فرصت عرض اندام را برای رقبا سخت کرده. در نهایت قرار است تمامی طرح های کمپانی های مختلف از بازی GT6 سر در بیاورند ولی آیا این طرح مفهومی، روزی در خیابان ها و جاده ها نیز به حرکت در می آید؟
 این خودرو ویژگی های طراحی قدیمی مانند جلو پنجره ای بسیار باز شبیه به 300SL مسابقه ای در دهه 50 دارد. مرسدس اظهار داشته کاپوت کشیده، اطاق جمع و جور و قسمت پشت شبیه به قطره این خودرو، همگی از ویژگی های طراحی معمول خودروهای اسپرت این خودروساز هستند.

گوردن واگنر، معاون طراحی مرسدس گفت: " ویژن گرن توریزمو به لطف ابعاد و ظاهر کاملش، فلسفه طراحی مشخص این خودروساز را به سبک ویژه ای نشان می دهد."

داخل دوسرنشینه این خودرو الهام گرفته از خودروی مرسدس F1 کنونی است و داشبوردی دارد که دو در آن به شکل بال پرنده طراحی شده و در دوطرف ستون فرمان قرار گرفته اند.

عملکرد سریع این خودرو حتمی است چرا که وزن 1385 کیلوگرم دارد اما از موتور دوگانه توربوی V8 با قدرت 577 اسب بخار بهره می برد. این خودرو مجموعه ای از ترمزهای سرامیک کربنی دارد.

مرسدس، ویژن گرن توریزمو را در روز افتتاحیه یک مرکز تحقیق وتوسعه جدید در سانی وِیل کالیفرنیا معرفی کرد البته این خودرو در غرفه مرسدس در نمایشگاه خودروی لس آنجلس نیز حضورخواهد داشت.


در ادامه مطلب، شما را به دیدن عکس هایی دیدنی از نمونه واقعی این شاهکار مرسدس بنز که در LA Auto Show رونمایی شده دعوت می کنیم. دو تیزر ویدیویی جذاب نیز انتظار شما را می کشند.


ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، مرسدس بنز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




سری سیاه C63 AMG کوپه همچون تیری است که بی‌قراری می‌کند برای رهایی از چله‌ کش‌آمده کمان. شتاب 4.2 ثانیه ای اما شتابی نیست که GAD Motors از این تیر سرکش انتظاردارد.

 این تیونر آلمانی در تازه‌ترین  مدل خود، نسخه‌ای ارتقا‌ یافته از موتور V8 توئین توربو (M157) را جایگزین پیشرانه V8

6.3 لیتری 510 اسبیC63 AMG Black Series Coupe کرده که با 838 اسب بخار قدرت، حداکثر گشتاوری برابر با 1,350 نیوتن‌متر را از مسیر گیربکس MCT ارتقا‌یافته به چهار چرخ منتقل می‌کند. حاصل این عمل قلب باز 180 هزار یورویی، شتاب 3.1ثانیه‌ای است برای سری سیاه C63 AMG کوپه.






نوع مطلب : اخبار، تیونینگ، مرسدس بنز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


سه شنبه 28 آبان 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


وقتی پراید 7-8 میلیونی پایش را از 15 میلیون تومان فراتر گذاشت دغدغه ی مردمی که پول خرید همین خودرو ناامن و نامعتبر را در کشور نداشتند،شده بود وام گرفتن ، فروختن وسایل منزل و ... تا شاید بتوانند پرایدی قسطی داشته باشند.اما در همین زمان بود که سخن خودروهای میلیاردی شده بود تفریح عده ای که تعدادشان دیگر کم نیست.

به نقل از خبرآنلاین، در زیر تعدادی از این میلیاردی ها که مالکانشان در سایت های مختلف آنها را به فروش گذاشته اند، می بینید:

2014 بنز S500:

قیمت:1,600,000,000

امکانات:برمستر/سقف جیر/نایت ویژن/رادار/چنج لاین/مانیتور پشت سر صندلی/داخل دوخت سفارشی/دیزاینو/تنظیم ارتفاع/سقف پانارومیک/چهار ماساژور/چهار طرف مموری/سرد کن و گرمکن چهار صندلی/تلفن/یخچال




ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




( کل صفحات : 12 )    1   2   3   4   5   6   7   ...