تبلیغات
زمان سرعت - مطالب مرداد 1392
 
درباره وبلاگ


ماشین شروع به حرکت کرد دوباره تو راهیم، تو جاده ها . تایر چپ ماشین رود خط سفید جاده بود صدای اگزوز تو گوشم فقط می خواستم برم...





مدیر وبلاگ : بهزاد میری
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
زمان سرعت
در جاده
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
شنبه 26 مرداد 1392 :: نویسنده : بهزاد میری



تولید 500 هزارمین دستگاه از اسپرت محبوب TT بهانه خوبی دست آئودی داد تا پکیج جدید TTS Competition را به بازار بفرستد؛ پکیجی که فقط 500 نسخه آن از اوایل مهرماه 92 بدست مشتریان می رسد .

TTS Competition که فقط در دو رنگ خاکستری (Nimbus) و زرد (Imola) عرضه شده، ویژگی هایی نظیر رینگ های 19 اینچی با تایرهای 225/35، چراغ های زنون، صفحات فولادی پولیش شده درون کابین، روکش چرمی داشبورد و فرمان با دوخت های زرد رنگ و تریم آلومینیومی درب ها دارد.

قدرت مدل های کوپه و رودستر TTS Competition همانند مدل های استاندارد TTS از یک موتور 2.0 لیتری TFSI ناشی شده که 272 اسب بخار و 370 نیوتن متر گشتاور دارد. صرفنظر از نوع خودرو، حداکثر سرعت TTS Competition در تمامی مدل ها در 250 کیلومتر برساعت محدود شده است. سایر جزییات آن به قرار زیر خواهند بود:

  • کوپه: شتاب 5.3 ثانیه با گیربکس شش سرعته S-tronic و 5.5 ثانیه با گیربکس دستی.
  • کوپه: مصرف ترکیبی 7.7 لیتری برای گیربکس S-tronic و 7.9 لیتری برای گیربکس دستی.
  • رودستر: شتاب 5.5 ثانیه با گیربکس شش سرعته S-tronic و 5.7 ثانیه با گیربکس دستی.
  • رودستر: مصرف ترکیبی 7.9 لیتری با گیربکس S-tronic و 8.1 لیتری با گیربکس دستی.


ادامه مطلب


نوع مطلب : آئودی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


شنبه 26 مرداد 1392 :: نویسنده : بهزاد میری

Mercedes-Benz GLA

مرسدس GLA با بدنه ای عضلانی و قدرتمند، چرخهای آلیاژی بزرگتر، ریل های سقف، آرایش اگزوز متفاوت و اسپویلر روی درب عقب با هاچ بک های کلاس A متمایز می گردد. فضای داخلی تا حدود زیادی مشابه است. ضریب آئرودینامیک 0.29 برای این خودروی شاسی بلند یک رکورد جدید را ثبت می کند. فضای بار 421 لیتر است که با تا شدن صندلیهای عقب تا 836 لیتر گسترده می شود.
موتورهای در نظر گرفته شده برای GLA شامل یک موتور 1.6 لیتری با توان 156 اسب بخار برای GLA 200 و یک موتور 2 لیتری 211 اسب بخاری برای GLA 250 می شود. مصرف سوخت موتور دوم تنها 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. در جبهه موتورهای دیزلی، اولین انتخاب، GLA 200 CDi با موتور 2.2 لیتری 136 اسبی و 300 نیوتن متری است که 4.3 لیتر گازوئیل می سوزاند. GLA 220 CDi نیز 170 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. GLA 250 مجهز به سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ 4MATIC صفر تا صدی در حد 6.5 ثانیه دارد. و البته بیشینه سرعت آن 233 کیلومتر بر ساعت است. سیستم انتقال نیروی 4MATIC برای مدلهای دیگر بصورت اختیاری ارائه می شود.



ادامه مطلب


نوع مطلب : مرسدس بنز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


شنبه 26 مرداد 1392 :: نویسنده : بهزاد میری
2014 Hyundai Avante - Elantra facelift

پس از انتشار تیزرهایی از مدل‌های فیس لیفت النترا یا آوانته، اکنون هیوندای رسماً از این سدان کوچک خود در کره جنوبی پرده برداری کرده است. در این مدل طول خودرو با 20 میلی متر افزایش نسبت به مدل قبلی به 4550mm رسیده در حالی که فاصله بین دو محور همان 2700 میلی متر باقی مانده است. در نتیجه سپرهای جلو و عقب 5 و 15 میلی متر گسترده تر شده‌اند.


نمای جلوی النترا با تجدیدنظر در سپر جلوی، پنجره مشبک رادیاتور و چراغ مه شکن همراه با نوار LED کامل‌تر از قبل شده است و همچنین در عقب خودرو نوار های LED به کار رفته و با دستگیرهایی از جنس کرم و طراحی دوباره رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی تغییرات بیرونی کامل شده است.
اما در داخل هیوندا می‌گوید دریچه هوای مرکزی نقل مکان کرده و در قسمت بالاتری از داشبورد قرار گرفته است و برای بهبود راحتی راننده دسته صندلی را بلندتر از قبل کرده است.
از دیگر تغییرات داخل کابین می‌توان به صفحه نمایش دیجیتال 3.5 اینچی و دریچه هوا برای سرنشین عقب و تهویه صندلی اشاره کرد. همچنین سیستم هوشمند پارک و سیستم جدید فرمان که سازنده آن یک شرکت کره ای است اشاره کرد.
همچنین یک موتور دیزل 1.6 لیتری با قدرت 126hp/279Nm که در هر 100 کیلومتر 5.4 لیتر می‌سوزاند، با یک گیربکس دستی گره خورده است. با نصب یک گیربکس خودکار، مصرف سوخت به 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد که با تکنولوژی سیستم توقف – شروع (stop-start technology) همراه است. علاوه بر این یک موتور 1.8 لیتری بنزینی با قدرت 148hp/178Nm قابل سفارش است.
این مدل در سه ماه چهارم سال 2013 عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، هیوندای، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


جمعه 25 مرداد 1392 :: نویسنده : بهزاد میری
Ferrari 458 Spider by Hennessey

هنسی به تازگی سراغ 458 اسپایدر رفته تا ببینید با نصب دو توربو بر روی پیشرانه تنفس طبیعی این فراری چه اتفاقی می افتد . . .

اما مهم ترین کارهای هنسی بعد از نصب دو توربو به مواردی مانند تغییر سیستم سوخت رسانی، استفاده از اگزوزهای فولادی ضدزنگ و اینترکولر هوا به آب، بهبود ورودی هوای موتور و برنامه ریزی مجدد ECU خلاصه می شود.

همچنین یک شماره پلاک اختصاصی هم بر روی پیشرانه 4.5 لیتری V8 و هم بر روی داشبورد خودرو حک شده اند. سایر آپشن های هنسی عبارتند از:

  • کیت بدنه کربنی خودرو با نام انحصاری CarbonAero .
  • تایرهای میشلین.
  • سیستم تعلیق قابل تنظیم KW.
  • تریم چرمی یا کربنی برای کابین.

همه این تغییرات موجب شده تا 458 اسپایدر 738 اسب بخار در دور 8,400 و بیش از 720 نیوتن متر گشتاور در دور 5,600 داشته باشد. باچنین اعدادی این خودرو می تواند صفرتاصد را کمتر از 3.0 ثانیه طی کرده و یک چهارم مایل را هم در 10.5 ثانیه و با سرعت 220.4 کیلومتر برساعت می رود. پکیج تقویتی هنسی که 60000 دلار قیمت خورده، یکسال یا 12000 هزار مایل (حدود 19 هزار کیلومتر) گارانتی شده است.



ادامه مطلب


نوع مطلب : تیونینگ، فراری، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


Bentley Mulsanne Le Mans Edition

بنتلی به طور رسمی اعلام کرد که قرار است نسخه محدود Le Mans  ادیشن مولسان را در Pebble Beach رونمایی کند و بعد آن را به فرانکفورت بفرستد.

در ساخت این خودرو بسیار به شش راننده قهرمان بنتلی توجه شده است،در داخل صندلی و پانل‌های درب چرمی با دوخت الماس به چشم می‌خورد و نباید حضور پدال‌های آلومینیومی را هم نادیده گرفت.این خودرو همچنین با یک سیستم تعلیق اسپرت عرضه خواهد شد.

در بیرون هم اگزوزهای جدید و رینگ‌های پنج پره تمام سعی‌شان را برای متفاوت‌تر کردن این نسخه می‌کنند.

Bentley Mulsanne Le Mans Edition

اگر یادتان باشد بنتلی نسخه لمانز کانتیننتال هم رونمایی کرده است اما 90 ساله شدن مسابقات لمانز و  دهمین سالگرد پیروزی مسابقه speed 8 سال 2003 بهانه ای شد تا مولسان هم به جمع لمانزی ها بپیوندد.مانند مدل دیگر،این خودرو هم تنها برای مردم آمریکای شمالی قابل سفارش خواهد بود.

البته بنتلی قول داده است در گردهمایی Pebble Beach بنتلی Continental GT3 مسابقه ای هم حضور خواهد داشت،این خودرو قبلا در جشنواره گودوود رونمایی شده بود.





نوع مطلب : بنتلی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


سیویک

 گزارش تازه IIHS نشان می‌دهد هوندا سیویک ایمن‌ترین خودروی سواری کوچک جهان در برخورد جلوی خودرو با موانع است و پس از آن دوج دارت، فورد فوکوس و هیوندا الانترا قرار دارند.

گزارش تازه مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها یا IIHS نشان می‌دهد در میان خودروهای سواری پرفروش، نیمی از آنها می‌توانند هنگام برخورد از گوشه جلو و جمع‌شدن کاپوت خود ایمنی سرنشینان را به خوبی حفظ کنند. این مؤسسه 12 عدد از پرفروش‌ترین خودروهای سواری را مورد آزمایش قرار داده و به 6 عدد از آنها Pick+ داده است. جالب است بدانید دو خودروی اول که تنها دریافت‌کنندگان عنوان «خوب» هستند، هر دو توسط هوندا تولید شده‌اند.

به گزارش وب‌سایت رسمی IIHS، نمونه‌های 2در و 4در هوندا سیویک تنها خودروهایی بودند که توانستند «خوب»، یعنی بالاترین امتیاز ایمنی را کسب کنند. خودروهای دوج دارت، فورد فوکوس، هیوندا الانترا و Scion tC مدل 2014 (محصول تویوتا) موفق شدند عنوان «قابل‌قبول» را کسب کنند.

سال گذشته 25 مدل توانستند آزمون‌های IIHS را با موفقیت پشت‌سر بگذارند. اگر Plus به عنوان اهداشده به خودروها اضافه‌شده باشد، نشان می‌دهد آنها در حفظ ایمنی سرنشینان در هنگام برخورد گوشه جلوی خودرو به مانع نیز موفق بوده‌اند.

برندگان باید در 4 آزمون از 5 بخش «خوب» باشند و در آزمون پنجم نیز کمتر از امتیاز «قابل قبول» کسب نکنند. این آزمون‌ها شامل ایمنی سرنشینان در برخورد جلو، جمع‌شدن کاپوت، برخورد از کنار، واژگون‌شدن خودرو و وضعیت سر آدمک‌ها در حین تصادف می‌شود.

این مؤسسه آزمون برخورد از گوشه جلو خودرو را سال گذشته به آزمون‌های خود اضافه کرده است. در این آزمون خودرو با سرعت 64 کیلومتربرساعت از سمت راننده به درخت یا مانع سخت 150 سانتیمتری برخورد می‌کند. در این برخورد باید حداقل 25درصد سطح جلوی خودرو درگیر شود.

این مؤسسه خودروها را در 4 گروه سواری کوچک، سایز متوسط، سایز متوسط لوکس و شاسی‌بلند کوچک مورد آزمون قرار می‌دهد. نتایج نشان می‌دهند ایمنی خودروهای سواری کوچک از رقبای سایز متوسط آنها با قیمت معمولی پایین‌تر است؛ اما همیشه بهتر از شاسی‌بلندهای کوچک عمل کرده‌اند.

دیدوید زوبی، مدیر ارشد بخش تحقیقات IIHS می‌گوید: «بسیاری از خودروهایی که ایمنی پایین یا نگران‌کننده‌ای داشتند، مانند هم عمل می‌کردند. در بدترین شرایط اتاق خودرو می‌شکند، کیسه‌های هوا درست عمل نکرده، به اطراف حرکت می‌کنند و حتی ستون فرمان ثبات خود را از دست می‌دهد. در این حالت سر آدمک با بخش هدایت و فرمان خودرو برخورد کرده و کیسه‌های هوای کناری یا وجود ندارند یا درست عمل نخواهند کرد که او را از ضربات کناری حفظ کنند».

متخصصان IIHS می‌گویند خودروهای امروزی از ایمنی بالاتری برخوردارند؛ اما هنوز بهترین آنها هم می‌تواند در برابر ضربات کناری جلو بسیارآسیب‌پذیر باشد. آنها می‌گویند ضربه برخورد می‌تواند آسیب جدی به سرنشینان جلو وارد کند، باعث چرخش خودرو و حتی واژگونی آن شود و به سر و قفسه‌سینه راننده و سرنشین جلو آسیب برساند.

یکی از خودروهایی که نتوانسته این آزمون را پشت‌سر بگذارد، فولکس واگن بیتل یا همان فولکس قورباغه‌ای است. برخورد باعث شده ستون فرمان خودرو حدود 12 سانتیمتر به راست متمایل شود، راننده در جهت مقابل حرکت کند و کیسه هوایی برای حفظ سر و قفسه‌سینه او وجود نداشته باشد. کمربند دیر عمل کرده و آدمک پس از حدود 30 سانتیمتر جلوتر آمدن متوقف شده است.

خودروی کیا Forte هم با مشکلات مشابهی مواجه بوده است؛ با این حال متخصصان می‌گویند مشکل بزرگ خودروهای سواری کوچک درست عمل نکردن کمربندهای ایمنی آنها و کیسه‌های هوای کناری است که اغلب پوشش کافی ندارند.

خودروهای هوندا که از این آزمون‌ها سربلند بیرون آمده‌اند به خوبی توانسته‌اند آدمک را در حین برخورد حفظ و کنترل کنند. اتاق خودرو سالم مانده و فضای ایمن کافی در اختیار سرنشینان بوده است.

النترا عنوان «قابل‌قبول» خود را مدیون کیسه‌های هوای کناری خود است. برخورد باعث شده آدمک راننده این خودرو در حالی که کمربند بسته بوده، حدود 25 سانتیمتر به جلو حرکت کند.

تویوتا دارد شکل کیسه‌های هوای خود را در مدل‌های 2014 عوض می‌کند و به همین دلیل کورولا را در این رقابت شرکت نداده است. شاید این خودرو هم بتواند عنوان یکی از ایمن‌ترین‌های سال 2014 را کسب کند.





نوع مطلب : اخبار، هوندا، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


پنجشنبه 24 مرداد 1392 :: نویسنده : بهزاد میری

Mercedes B-Class by Carlsson

کارلسون پکیج جدید برای مرسدس B-class اتاق W176 معرفی کرده؛ این پکیج هم شامل تغییرات ظاهری است و هم شامل بهبودهای مختصر فنی . . .

اما اجزای کیت بدنه کارلسون شامل چیست؟ اسپویلر جلو، طراحی مجدد رکاب ها، اسپویلر سقفی عقب و نهایتا سپر جدیدی که دیفیوزر بسیار ساده ای در وسط آن جاسازی شده. کارلسون همچنین ارتفاع تعلیق B-class را 30 میلیمتر کاهش داده، از اگزوزهای فولادی ضدزنگ با خروجی های دوبل در طرفین استفاده کرده و رینگ های آلومینیومی اختصاصی از سری تیتانیوم یا بریلیانت ادیشن با سایزهای 18 تا 20 اینچ را برای مشتریان فراهم کرده است. برای تایرها نیز مشتریان می توانند از بین دانلوپ یا Vredestein یکی را به دلخواه انتخاب کنند که سایزشان 225/40 برای رینگ 18 و 225/35 برای رینگ 19 و 235/30 برای رینگ 20 اینچی است.

با اینکه جزییات دقیق کابین منتشر نشده اما مشتریان بنا به سلیقه خود می توانند انواع و اقسام تریم های مختلف آلومینیومی و یا چرمی را سفارش دهند. در قسمت فنی، کارلسون پکیج خود را که مطابق استاندارد آلایندگی یورو5 و یورو6 ساخته شده، تنها برای سه مدل مهیا کرده است که عبارتند از:

  • 146 اسب بخار برای B180 ؛ 31 اسب بیشتر از حالت استاندارد.
  • 187 اسب بخار و 300 نیوتن متر برای B200 ؛ 29 اسب بیشتر از حالت استاندارد.
  • 253 اسب بخار و 420 نیوتن متر برای B250 ؛ 38 اسب بیشتر از حالت استاندارد.


ادامه مطلب


نوع مطلب : تیونینگ، مرسدس بنز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




 فروش جهانی فورد فوکوس در سه ماهه نخست امسال، به خاطر تقاضای بالای بازار چین و برزیل همچنان زیاد بوده است.

 این خودروساز اعلام کرده تقاضا برای این خودرو به اندازه ای بوده که در سه ماهه نخست سال 2013، فوکوس پرفروش ترین خودرو در جهان باقی مانده است. در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، فروش جهانی فوکوس 18 درصد افزایش داشته است. این خودروساز اعلام کرده است که در سراسر دنیا 288724 دستگاه فوکوس به فروش رسیده است.

تقاضای رو به رشد برای فوکوس باعث خواهد شد تا فورد ظرفیت تولید خود را بالا برده و کارخانه پاچکو در آرژانتین را نهمین مرکز تولید این خودرو در دنیا کند.

در ایالات متحده نیز تقاضا برای فوکوس رو به رشد است. در ماه جولای، فروش فوکوس در این منطقه 151549 دستگاه بود که نسبت به همین دوره در سال گذشته 2.4 درصد افزایش داشته است.

فورد، سال گذشته نیز چنین ادعایی برای فوکوس داشت اما تویوتا آن را قبول نمی کرد. این خودروساز ژاپنی ادعا می کرد که کرولای کامپکت خود پر فروش ترین خودروی دنیا است. فورد یک مطلب مطبوعاتی در مورد فوکوس منتشر کرد و تنها چند روز پس از آن تویوتا اعلام کرد که فروش کرولا 100 هزار دستگاه بیشتر از فوکوس بوده است.

رقابت بین این دو خودروساز همچنان ادامه خواهد داشت چرا که تویوتا قصد دارد نسل بعدی کرولا را با طراحی کاملا جدید عرضه کند.

جای تعجب نیست اگر به زودی تویوتا نیز چنین ادعایی را برای کرولا داشته باشد.



نوع مطلب : اخبار، فورد، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



Emergency Redesign Delays Next-Gen Audi Q7

 عکاسان تصاویر نسل بعدی آئودی Q7 را در حال انجام اولین آزمون عمومی منتشر کردند.

انتظار می رود Q7 کاملا جدید تا اواخر سال 2014 روانه بازار نشود. پلتفرم این خودرو با نسل بعدی فولکس واگن تورگ، پورشه کاین و شاسی بلند بنتلی که به زودی می آید، مشترک خواهد بود.

انتظار می رود نسل بعدی Q7 سایزی برابر با مدل کنونی داشته باشد، اما وزن آن 399 کیلوگرم کمتر خواهد بود. هشت سال است که نسل کنونی Q7 عرضه شده، بنابراین انتظار می رود این شاسی بلند تغییرات اساسی داشته باشد.

نسل بعدی Q7 به لطف وزن کم، نسخه ای هیبریدی خواهد داشت. نسخه هیبریدی این خودرو، موتور توربوشارژ 2.0 لیتری در کنار دو مدل موتور الکتریکی خواهد داشت که هر کدام برای بازارهای ایالات متحده و چین در نظر گرفته شده اند. دیگر نسخه های این خودرو دارای موتور مدل های کنونی خواهند بود.

ادامه مطلب


نوع مطلب : جاسوسی، آئودی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


پنجشنبه 24 مرداد 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


شورلت کوروت استینگری مدل 2014 که نسل هفتم خودروهای اسپرت جنرال موتورز است، به زودی عرضه خواهد شد و شورلت قیمت این خودرو را اعلام کرده است..

 شورلت اعلام کرده است که قیمت پایه نسخه کوپه این خودرو 51995 دلار و نسخه کانورتیبل آن 56995 دلار خواهد بود. اما احتمالا این قیمت ها قبل از ورود اکثر مدل های کوروت به نمایشگاه های فروش خودرو، کاهش می یابند.

با تعداد محدود این خودروی جدید و شایعاتی که در مورد آن به وجود آمده، جای تعجب نیست که بسیاری از فروشندگان قصد دارند قیمت این خودرو را بالا ببرند. این موضوع در مورد تمام محصولاتی که تعداد کم و متقاضی زیاد دارند، صادق است. به عنوان مثال، یک نماینده تویوتا در فلوریدا به خاطر تولید کم پریوس C، این خودرو را 7 هزار دلار گران تر قیمت گذاری کرده بود.

در سال 2010  نیز شورلت با چنین واکنشی در برابر تقاضای اولیه ولت هیبریدی شارژی مواجه شده بود.

جنرال موتورز امیدوار است امسال حدود 12 هزار دستگاه و سال 2014 حدود 30 هزار دستگاه از این کوروت را تولید کند.



نوع مطلب : اخبار، شورولت، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




( کل صفحات : 8 )    1   2   3   4   5   6   7   ...