تبلیغات
زمان سرعت - مطالب اسفند 1392
 
درباره وبلاگ


ماشین شروع به حرکت کرد دوباره تو راهیم، تو جاده ها . تایر چپ ماشین رود خط سفید جاده بود صدای اگزوز تو گوشم فقط می خواستم برم...





مدیر وبلاگ : بهزاد میری
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
زمان سرعت
در جاده
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM


مزدا در نمایشگاه خودروی ژنو، نسل بعدی مزدا 2 سوپرمینی را با خودروی کانسپت جدیدی به نام هازومی به نمایش درآورد.

 پس از هازومی در اواخر سال جاری نیو 2 جدید ساخته خواهد شد که احتمالا ماه اکتبر در نمایشگاه خودروی پاریس به نمایش درخواهد آمد.

هازومی مجموعه ای کامل از تکنولوژی های اسکای اکتیو مقرون به صرفه و سبک مزدا و سبک طراحی Kodo را داشته و از موتور 1.5 لیتری توربودیزل جدید این خودروساز با میزان آلایندگی CO2 کم تر از 90 گرم در هر کیلومتر بهره خواهد برد.

این کانسپت بسیار شبیه به نیو 2 است. برای تولید این خودرو چراغ های جلو، چرخ ها، آینه های کناری و دستگیره های در جدید به کار خواهد رفت اما در کنار این تغییرات هازومی همان نیو 2 است.

گفته می شود زیربنای نیو 2 مزدا بر اساس ساختار اسکای اکتیو جدید است.

هازومی طول 4070 میلی متر، عرض 1730 میلی متر و ارتفاع 1450 میلی متر دارد که آن را کمی بلندتر و عریض تر از مدل 2 کنونی با طول 3920 میلی متر، عرض 1695 میلی متر و ارتفاع 1475 میلی متر می کند.




ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، نمایشگاه، مزدا، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



منصوری، تیونر لوکس ایرانی از کار منحصر به فرد خود برای رولز رویس ریس رونمایی کرد.

 اصلاحات ظاهری اساسی در داخل و بدنه این خودرو به همراه ارتقای فنی این رولز رویس سفارشی را می سازند. رونمایی عمومی این خودرو اواخر این هفته در نمایشگاه خودروی ژنو خواهد بود.

ریس از نظر ظاهری دارای بدنه دو رنگ آبی نفتی و کرومی جدید، بسته ارتقایی بدنه نوین قابل توجه ساخته شده از فیبر کربنی است. چراغ های LED که در طول روز روشن هستند نیز در قسمت جلوی بازطراحی شده این خودرو به کار رفته اند.

در داخل این خودرو تودوزی چرمی آبی و بژ روی صندلی ها، پانل های در و قسمت هایی از داشبورد به چشم می خورد. قسمت هایی از فیبرکربن نیز در داخل این خودرو به کار رفته است.

منصوری موتور 6.6 لیتری V12 این خودرو را که اکنون با رینگ های آلیاژی مصنوعی بسیار سبک 55 سانتی متری حرکت می کند تیون کرده و قدرت آن را از 623 به 730 اسب بخار رسانده است. بیشینه گشتاور آن نیز به هزار نیوتون متر افزایش یافته است.

هنوز قیمتی برای این رولز رویس ریس سفارشی اعلام نشده است.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، نمایشگاه، رولزرویس، منصوری، 
برچسب ها : ژتو2014،
لینک های مرتبط :




 بوگاتی چهارمین مدل نسخه مخصوص خود به نام بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتسه رمبرنت بوگاتی را در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کرد.

 این نسخه مخصوص به مناسبت گرامیداشت رمبرنت بوگاتی ساخته شده است که بسیار قابل توجه مجسمه سازی و هنرمندی مستقل در اوایل قرن بیستم بود.

این خودروساز اعلام کرده این نسخه مخصوص بر اساس بوگاتی گرند اسپرت ویتسه ساخته شده است و از موتور 8.0 لیتریW16  با قدرت 1200 اسب بخار و بیشینه گشتاور 1500 نیوتون متر بهره می برد.

این خودرو با اتصال به گیربکس دو کلاجه هفت سرعته شتاب صفر تا صد 2.6 ثانیه و بیشینه سرعت 408.84 کیلومتر بر ساعت در حالت بدون سقف دارد.

هر یک از مدل های مخصوص این خودرو 3 میلیون دلار قیمت دارند.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، نمایشگاه، بوگاتی، 
برچسب ها : ژنو2014،
لینک های مرتبط :




 فولکس واگن از نسخه چهار چرخ فعال ترانسپورتر خود رونمایی کرد.

 این خودرو که در نمایشگاه خودروی ژنو با نشان فولکس واگن مولتی ون آل تراک شناخته می شود از تکنولوژی آفرود و سیستم انتقال قدرت چهار حرکته بهره می برد.

این ترانسپورتر آل تراک به نمایش درآمده از رینگ های آلیاژی 48 سانتی متری، روکش بدنه مقاوم با محافظ زیر بدنه ارتقا یافته و رنگ مرواریدی بهره می برد.

در داخل این خودرو صندلی های چرمی آبی-خاکستری و کف پوش و روکش های در چوبی قایقی خالص به چشم می خورد. عملکرد این خودرو توسط یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی قابل دسترسی است و عملکرد پخش صوت آن از طریق سیستم صوتی محیطی Dynaudio انجام می شود.

این کانسپت از موتور 2.0 لیتری TDI با قدرت 178 اسب بخار بهره می برد که به هر چهار چرخ منتقل می شود.

فولکس واگن اعلام کرده مولتی ون آل تراک که جایگزین ترانسپورتر سینکرو در دهه 1980 است پتانسیل بالای مدل کنونی را برجسته می سازد.



ادامه مطلب


نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 14 اسفند 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


اتومبیل فرانسوی پژو 308 عنوان خودرو سال اروپا را به خود اختصاص داد.

این مدلِ هاچ بک پژو در مرحله نهاییِ رقابت برای دریافت عنوان خودرو سال اروپا، شش خودرو دیگر را، از جمله دو خودرو برقی از شرکت های «ب ام و» و «تسلا» در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ژنو، پشت سر گذاشت و به عنوان خودرو سال اروپا دست پیدا کرد.

شایان ذکر است، کارخانه پژو که در تقلا است به سال‌های متمادی از زیان‌دهی این شرکت خاتمه دهد، امیدوار است تصاحب عنوان خودرو سال اروپا توسط یکی از مدل‌های موفق این شرکت، به افزایش فروش محصولات پژوی فرانسه در سراسر اروپا و سایر نقاط جهان کمک کند.




نوع مطلب : اخبار، پژو، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 14 اسفند 1392 :: نویسنده : بهزاد میری




نسل بعدی کادیلاک CTS-V عملکردی برای اولین بار در حال آزمون دیده شده است.

 ان خودرو در مقایسه با CTS که بر اساس آن ساخته شده تغییرات ظاهری چشمگیری در قسمت جلو دارد البته مشخص نیست که این تغییرات به مرحله تولید برسند.

لوله اگزوزهای چهارگوش این خودرو در این تصاویر فاش شده نشان می دهند که این نمونه یک CTS-V است نه یک نسخه استاندارد از CTS.

گمان می رود CTS-V جدید کادیلاک از موتور 'LT4' V8 بهره ببرد که به تازگی در شورلت کوروت C7 Z06 معرفی شده است.

استفاده از موتور LT4 جدید تضمین می کند که CTS-V قدرتی در حدود 600 اسب بخار و گشتاوری در حدود 813 نیوتون متر داشته باشد. گمان نمی رود این خودرو قدرت و گشتاوری بیش از 625 اسب بخار و 860 نیوتون متر کوروت C7 Z06 داشته باشد.

احتمالا قدرت این موتور توسط گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جدید جنرال موتورز به چرخ های عقب منتقل خواهد شد.

کادیلاک CTS-V کنونی از موتور سوپرشارژ 6.2 لیتری 'LSA' V8 با قدرت 556 اسب بخار و گشتاور 747 نیوتون متر بهره می برد که کمک می کند شتاب صفر تا صد آن 3.9 ثانیه باشد.


ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، جاسوسی، کادیلاک، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 14 اسفند 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


اخیرا عكس هاى جاسوسى جدیدى از جانشین sls منتشر شده و طرفدارن زیادى پیدا كرده است. 
پورشه 911 خودروى به درد نخورى است. اگر این جمله را درجاى شلوغى بگویید مطمئناً شما را به جرم داشتن اختلالات روانى، بسترى مى كنند. اما بنز تصمیم به كار بزرگى گرفته و آن تغییر این وضعیت است طورى كه شما با گفتن این جمله با تایید دیگران روبرو شوید نه با مشتشان و براى این كار از سوپراسپرت جدیدش كه احتمالا با نام slc رونمایى مى شود، استفاده مى كند. حال جاسوسان موفق شدند كه عكس هاى جاسوسى جدیدى از این خودرو درحال آزمایش بگیرند. چند روز پیش هم سایتى عكس هاى بدون پوشش این خودرو را منتشر كرد كه احتمال حقیقت داشتن آن زیاد است. 
 این خودرو با سه پیشرانه با بازه قدرت 400 تا  600 اسب بخار در سال  2015 در دو نوع كوپه و كانورتیبل عرضه مى شود.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، جاسوسی، مرسدس بنز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 14 اسفند 1392 :: نویسنده : بهزاد میری



لامبورگینی قبل از برگزای نمایشگاه خودروی ژنو در هفته آینده اعلام کرده است که برنامه شخصی سازی خودروهای خود را به روز خواهد کرد.
این برنامه در حال حاضر به مشتریان اجازه می دهد رنگ بدنه و داخل خودروی خود به همراه ویژگی هایی مانند تودوزی اطاق را مشخص کنند. در حال حاضر ad personam تنها برای اونتادور ارائه می شود اما برای هوراکان جدید نیز عرضه خواهد شد.
گزینه های این لیست با طیف گسترده تری از چرم و رنگ های آلکانترا که روی کمربند ایمنی و کف پایی ها وجود دارد گسترش یافته اند. لامبورگینی گزینه های سفارشی به روز شده خود را هفته آینده در نمایشگاه خودروی ژنو به همراه اونتادور سفارشی سازی شده به نمایش خواهد گذاشت.
بخشی از این برنامه شامل گزینه های برای مشتریان به منظور شخصی سازی خودروی خود در کارخانه لامبورگینی در سنت آگاتا بلونز ایتالیا به همراه یک متخصص اختصاصی است.




ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، لامبورگینی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 14 اسفند 1392 :: نویسنده : بهزاد میری
 

کمپانی ABT ، تیونر اختصاصی محصولات آئودی، از نسخه تقویت شده و تولید محدود rs6-r avant، در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد کرد. 
قوای محرکه rs6 avant در حالت استاندارد، توسط پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر خورجینی، به قدرت 560 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر تأمین می شود، اما مهندسین ABT توانسته اند با تغییر در نقشه واحد کنترل کامپیوتری، استفاده از اگزوز جدید از جنس استیل ضد زنگ با خروجی های y شکل و کاتالیست تقویت شده، این میزان را به 730 اسب بخار و 920 نیوتن متر برسانند! پیش بینی می شود این ماشین بتواند شتاب اولیه را بین 4 الی 5 ثانیه، ثبت کند.
 از میان شاخصه های فنی و ظاهری مدل مورد بحث، میتوان به این موارد اشاره داشت:
- سیستم تعلیق اسپرت با قابلیت تنظیم هوشمند ارتفاع
- تایرهای حرفه ای دانلوپ با رینگ های 22 اینچی آلیاژی
- سیستم چهار چرخ متحرک کواترو
- استفاده از فیبرکربن در ساخت لیپ سپر جلو، ورودی های هوا، جلوپنجره، رکاب های جانبی، اسپویلر عقب و. . . با اکسنت های قرمز رنگ
- چراغ های led نشان دهنده مناسب ترین زمان تعویض دنده
- استفاده از فیبرکربن برای تزیین فضای داخلی و. . .
از این مدل فقط 25 دستگاه ساخته خواهد شد و با قیمت 82 هزار دلار به فروش خواهد رسید.


ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، تیونینگ، آئودی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


سه شنبه 13 اسفند 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


روزگاری نه چندان دور چینی ها به عنوان خودروسازانی ارزان قیمت شناخته شده بودند که برای اقشار کم در آمد خودروسازی می کردند، خودروهایی با موتور های کم حجم و کم مصرف و البته کپی شده و فاقد تکنولوژی . اما سرعت فعالیت چینی ها که با سرمایه های زیادی که در طی چند سال کوتاه از عمر خود بدست آورده اند بیش از حد تصور است .خودروسازان چینی نفوذ  به رده های قوی تر و حساس تر آغاز کرده اند.اگر چه ورود به این بخش اگر با برنامه های بلند مدت نباشد قطعا به ضرر سازنده است اما در هر صورت چینی ها برای ورود به بخش های مختلف خودروسازی با کمک سازنده های معتبر عجله زیادی دارند. در همین راستا کمپانی Beijing Automotive Industry Holding Co  که مخففا BIAC‌(بایک) نامیده می شود خودرویی به نام سنوا  در رده میدسایز ها  به بازار عرضه کرده که دارای موتوری قوی ، ظاهری متناسب و البته قیمتی گران است که با جسارتی زیاد درهمان ابتدا به بازاری همچون استرالیا نیاز وارد شده است.شرکت دیار خودرو ، که پیش از این با واردات خودروهای هاوال از چین برای ما شناخته شده بود تصمیم به واردات خودروهای بایک از مبدا چین نموده است.

کمپانی بایک برای تولید خودروی جدید خود روی به شرکت سوئدی و معتیر و لوکس ساز  SAAB  آورد ،‌انتقال تکنولو‍ژی با فروش پلتفورم کامل SAAB‌مدل 5-9 انجام گرفت که البته با فروش موتورهای 2 لیتری و 2.3 لیتری همراه شد. پلتفورم و موتورهایی که نتیجه همکاری با جنرال موتور با ساب بود. نتیجه خرید این تکنولوژی آن شده که نشریه استرالیایی DRIVE پس از آزمایش "سنوا" آن را روحی از ساب 5-9 قدیمی دانست. اگرچه 5-9 خود محصول 2009 است اما مسلما بسیار فراتر از تکنولوژی خود خودروسازان چینی است و این قضیه سبب شده دینامیک رانندگی با این خودرو بالاتر از تصور شما برای راندن یک چینی باشد.

موتور و گیربکس:

بایک این خودرو را با دو موتور توربو 2 لیتری و 2.3 لیتری عرضه کرده است. خوشبختانه دیار خودرو مدل 2.3 لیتری و پر قدرت ترین موتور این محصول را برای عرضه در ایران در نظر گرفته. موتوری که توانایی تولید 248 اسب بخار در دور 5300 را دارد و گشتاور تولیدی نیز 350 نیوتن متر بین دورهای 1900 تا 4500 بدست می آید. گیربکس 5 سرعته برای انتقال این نیرو در نظر گرفته شده که اطلاعاتی در مورد ضرایب و تکنولوژی آن در دسترس نیست اما 248 اسب بخار قدرت و گیربکس 5 سرعته می تواند سنوای 1600 کیلوگرمی  را  طبق ادعای سازنده در  8.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساند
سیستم تعلیق :

تعلیق جلو از نوع مک فرسون و مستقل است و سیستم تعلیق عقب از نوع چند اتصاله مستقل است، نشریه انگلیسی  اتو کار پس از آزمایش این خودرو کیفیت سواری آن را در سطح تمایلات اروپاییان نامیده اما تاکید کرده که فاصله زیادی با خودروهای رده بالای رقیب دارد.



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، 
برچسب ها : بایک سنوا،
لینک های مرتبط :




( کل صفحات : 13 )    ...   5   6   7   8   9   10   11   ...