تبلیغات
زمان سرعت - مطالب بهمن 1392
 
درباره وبلاگ


ماشین شروع به حرکت کرد دوباره تو راهیم، تو جاده ها . تایر چپ ماشین رود خط سفید جاده بود صدای اگزوز تو گوشم فقط می خواستم برم...





مدیر وبلاگ : بهزاد میری
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
زمان سرعت
در جاده
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
سه شنبه 22 بهمن 1392 :: نویسنده : بهزاد میری

  چند هفته‏ ای است که ورود قطعات تندر90 و مگان برای جان گرفتن دوباره خطوط تولید این دو خودرو سرعت گرفته و به نظر می‏ رسد طی ماه‏ای آینده و به خصوص شب عید شاهد عرضه گسترده تندر90 به بازار خواهیم بود اما در حالی که ما همچنان چشم به راه تولید لوگان(تندر90) سال 2004 هستیم ، لوگان به دومین پله از زندگی ‏اش قدم گذاشته. سال 2012 زمانی که نسل جدید سدان اقتصادی رنو و داچیا معرفی شد امید داشتیم برای اولین بار یک محصول خارجی همزمان با جهان در ایران نیز به مرحله جدید زندگی اش قدم بگذارد تا مردم ایران برای اولین بار شاخ در آوردن را تجربه کنند اما پیمان کارگر ؛ مدیر رنو پارس و حافظ منافع این شرکت فرانسوی در ایران سال گذشته آب پاکی را روی دست مردم ریخت و گفت که نسل جدید لوگان به ایران نمی‏ آید اما در عوض مدل های فیس لیفت این خودرو توسط ایران‏ خودرو و پارس خودرو به بازار عرضه می‏ شوند . پارس‏ خودرویی‏ ها مدل پارس‏ تندر را به بازار عرضه کردند و ایران خودرو نیز به قول خودش اولین تندر 90 اتوماتیک جهان را روانه بازار ایران کرد. حال در این بین تنها سهم ایران‏ خودرو از جراحی صورت تندر90 باقی مانده تا فیس‏ لیفتی که در سال 2008 روی نسل اول این خودرو در اروپا انجام شده را در سال 2014 میلادی شاید به تولید برساند! داستان آنقدر ها هم شیرین نیست که تمایل به شنیدنش داشته باشید پس شما را به مطالعه هر آنچه باید در مورد نسل جدید تندر 90 بدانید دعوت می‏ کنیم :

ما ایرانی‌ها تنها لوگا ن را با یک موتور 1.6 لیتری 105 اسب بخاری می‌شناسیم در حالی که برای نسل جدید سه موتور جدید نیز معرفی شده‌اند . معروف‌ترین آن‌ها فقط 0.9 لیتر حجم دارد اما با بهره‌گیری از توربوشارژر و سه سیلندر حداکثر قدرتش به 90 اسب بخار می‌رسد . پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی با قابلیت بهره‌گیری از سوخت LPG نیز برای استقبال بهتر برزیلی‌ها به لوگان اضافه شده . موتور جدید آخر نیز 1.5 لیتر حجم دارد که البته دیزلی است . به غیر از این سه موتور لوگان از قلب دیگری استفاده نمی‌کند . گیربکس آن نیز همچنان 5 سرعته دستی است و هنوز گیربکس اتوماتیک به صورت رسمی روی همه مدل‌ها ارئه نشده است .

داچیا در نسل اول لوگان از یک محصول هزار مشتق گرفته بود ! از ون گرفته تا وانت اما لوگان جدید یکی‌یکدانه رنو و داچیا خواهد بود . ون های داچیا مدل‌های Lodgy و Dokker هستند .البته رنو در سال 2013 از نسخه MCV یا ون لوگان نیز برای برخی بازار ها در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد . طراحی لوگان جدید مانند نسل قبل در مرکز تحقیقات رنو فرانسه انجام شده است . این خودرو با برند رنو دسامبر سال 2013 در برزیل رونمایی شد . در ترکیه نیز لوگان به عنوان نسل سوم رنو سمبل از اوایل سال 2013 به بازار معرفی شده است .

لوگان پروژه ای 4 ساله برای شرکت رنو بود که از سال 1999 پس از خرید کمپانی داچیا رومانی در سال 1998 کلید خورد و پروژه نهایی در ژوئن 2004 معرفی شد . سال 2008 نخستین تغییرچهره این خودرو به بازار معرفی شد و بعد از 8 سال که دیگر لوگان در همه بازار ها معروف شده بود سال 2012 در نمایشگاه پاریس رونمایی شد . عکس‌های رسمی این خودرو در سپتامبر همان سال منتشر شد. این بار دیگر لوگان پرچم‌دار محصولات داچیا نبود بلکه دماغه آن کاملا مشابه برادر هاچ‌بکش یعنی ساندرو طراحی شده بود .

در نسل قبل رنو ابتدا اعلام کرد لوگان 5هزار‌یورویی خواهد بود اما در نهایت قیمت نسخه پایه آن به حدود 6 هزار یورو رسید . در نسل جدید داچیا در سایت رسمی‌اش قیمت پایه این خودرو را 6.890 یورو(با در نظر گرفتن همه مالیات ها) اعلام کرده است . البته در مدل پایه سپر همرنگ بدنه نیست و از بسیاری از امکانات بهره نمی‌برد . نسل قبل لوگان در 8 کشور و 9 کارخان هبه تولید می‌رسید اما نسل جدید تا اینجای کار برای تولید در کشور های رومانی ، مراکش ، ترکیه و برزیل برنامه‌ریزی شده است . 

5-   طول ، عرض و ارتفاع نسل جدید لوگان به ترتیب 4346×1733×1517 هستند که کاهش در ارتفاع و عرض را نشان می‌دهند اما طول آن حدود 10 سانتیمتر افزایش یافته است . فاصله بین دو محور نیز تقریبا ثابت مانده است . برای افزایش توانایی‌ها داچیا و رنو سعی کرده‌اند تا حد ممکن وزن را کاهش دهند که در نهایت موفق شده‌اند وزن خالص مدل پایه را از 1090 کیلوگرم به 1049 کیلوگرم برسانند. فول ترین مدل نیز وزنش به 1260 کیلوگرم می‌رسد که نسبت به نسل قبل حدود 100 کیلوگرم سبک‌تر است !

اگر مالک تندر90 باشید به خودروهایی که قابلیت نصب کروز کنترل ، نمایشگر و جی‌پی‌اس ، کیسه‌های هوای جانبی و ... را دارند حسودی می‌کنید اما در نسل جدید همه این امکانات به صورت استاندارد برای لوگان فراهم شده‌اند .نمایشگر 7 اینچی با قابلیت نصب GPS بعد از ون Lodgy برای تندر 90 نیز ارائه شد . کروز کنترل ، سنسور‌های پارک ، کیسه‌های هوای جانبی ، سیستم کنترل پایداری ESP نیز در فهرست آپشن‌های رسمی این خودرو به چشم می خورند .

رنو بالاخره خساست را کنار گذاشته و یکی از آپشن‌های مدرنش را نیز در کنار امکانات جدید به لوگان داده است . این آپشن کلید Eco است که روی برخی مدل‌های لوگان نصب شده و با فشردن آن تعویض دنده‌ها بالاتر از دور موتور 4000 امکان‌پذیر نخواهد بود و به این ترتیب مصرف سوخت خودرو کاهش چشم‌گیری پیدا می‌کند . مصرف موتور 1.2 لیتری 75 اسب بخار به 5.9 لیتر در 100 کیلومتر می‌رسد و پیشران هسه سیلندر 0.9 لیتری نیز تنها 5.1 لیتر در 100 کیلومتر می‌سوزاند. در حالت Eco مصرف ترکیبی به 3.8 لیتر و آلایندگی از 120 گرم در هر کیلومتر به 99 گرم می‌رسد ! آپشن Eco به همراه دو گانه سوز شدن موتور با LPG حدود 750 یورو به قیمت خودرو اضافه می‌کند.

آن‌هایی که از طراحی ساده ، متریال خشک و بی کیفیت تندر 90 و خیلی چیز های دیگر شاکی بودند مطمئنا عاشق طراحی داخلی لوگان جدید می‌شوند . این‌جا دیگر خبری از یک طرح اقتصادی نیست . حاشیه سازی های کرومی دریچه‌های کولر و بخش یاز داشبورد را در بر می‌گیرند . طراحی داخلی با 4 تریم ( شامل ترکیب رنگ داشبورد و روکش صندلی ها) به مشتریان قابل عرضه است . خودرو خودرو نیز در 7 رنگ عرضه می‌شود که دو عدد آن‌ها معمولی و 5 عدد متالیک هستند .

لوگان در عمده بازار‌ها در سه تیپ عرضه می‌شود . در تیپ اول سپر همرنگ بدنه نیست ولی فرمان بر خلاف تندر90 E0 خودمان هیدرولیک است . موتور آن نیز از نوع 1.2 لیتری است . در تیپ دوم کلید Eco ، پخش CD رنگ متالیک ، سیستم تهویه مطبوع و مه شکن اضافه می‌شوند . در تیپ فول نیز همه امکانات به علاوه موتور 0.9 لیتری توربو 90 اسب بخاری قابل سفارش هستند . قیمت فول‌ترین مدل با موتور بنزینی به حدود 9 هزار یورو و با موتور دیزلی به حدود 10.3 هزار یورو می‌رسد .

یکی دیگر از مشکلات تندر90 کمبود تجهیزات جانبی و آپشن برای نصب روی خودرو است . در مدل جدید خود داچیا ورنو دست به کار شده‌اند و تجهیزات جانبی استانداری را به مشتریان عرضه می‌کنند . باربند ، نورگیر بالای شیشه‌های جانبی ، زه محافظ پایین درب‌ها ، گل پخش‌کن ، قاب مه‌شکن جلو ، پایه نگهدارنده موبایل ، موکت با کیفیت کف اتاق و توری نگهدارنده صندوق بار بخشی از این آپشن ها هستند.برای بدنه هم ترک‌ها روی رنو سمبل چند بادی‌کیت نصب کرده‌اند که در همه کشور‌های جهان قابل ارائه است .



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، رنو، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


سه شنبه 22 بهمن 1392 :: نویسنده : بهزاد میری







نوع مطلب : قیمت خودرو، کیا، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


Wald Gives Refreshed Mercedes E-Class the Black Bison Treatment

والد اینترنشنال به تازگی بسته ارتقایی با نام Black Bisan را برای نسخه فیس لیفت مرسدس – بنز کلاس E در نظر گرفته است.

 صاحبان فیس لیفت کلاس E مدل 2014 می توانند از این پس با استفاده از بسته ارتقایی Black Bisan شرکت والد اینترنشنال خودروهاییشان را مطابق علایق شخصی خود تغییر داده و ارتقا دهند. طبق اعلام این شرکت تیونینگ ژاپنی بسته ارتقایی مذکور شامل سپر جلوی جدید ، باله های کناری بزرگتر ، سپر عقب متفاوت و  چراغ های LED روز عمودی می شود

مرسدس –بنزکلاسE مدل 2014 نسخه Black Bisan ارتقا یافته توسط اینترنشنال دارای اسپویلر سقف ، اسپویلر نصب شده برروی صندوق عقب ، سامانه تعلیق اسپرت کاهش ارتقا داده شده ، لوله های اگزوز چهار قلو و رینگ های آلیاژی 20 اینچی پورتوفینو P21C می شود.

در حال حاضر جزئیات بسیار اندکی درباره خودروی تیون شده فوق در دسترس می باشد و گمان می رود که شاهد عرضه آن تا اواخر سال جاری باشیم. همچنین جزئیات قیمت گذاری مرسدس – بنز کلاس E ارتقا یافته نیز هنوز اعلام نشده و احتمالا اینترنشنال اطلاعات مربوط به این محصول آلمانی – ژاپنی را به هنگام آغاز عرضه آن در بازار اعلام می کند.



ادامه مطلب


نوع مطلب : تیونینگ، مرسدس بنز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


سه شنبه 22 بهمن 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


 تصاویر جدیدی از خودروی 
F-Type که نسخه جدیدShooting Brake از آن را نشان می دهد برروی اینترنت منتشر شد.

 در حال حاضر جزئیات چندانی درباره میزان تغییرات ایجاد شده در نسخه Shooting Brake از خودروی F-Type در دسترس نمی باشد و اکثر آن چه می دانیم مربوط به چند تصویر محدودی است که به تازگی برروی اینترنت قرار گرفته است. البته برخی رسانه ها مدعی شده اند که عکس فوق به صورت کامپیوتری طراحی شده و فاقد اصالت است و این خودرو مجوز ورود به خط تولید را پیدا نکرده است.

اما اگر Shooting Brake بتواند به خط تولید راه پیدا کند سومین نسخه متفاوت بدنه جگوار F-Type بعد از نسخه های رودستر و کوپه آن خواهد بود. این خودرو به طور مشترک از موتور 3.0 لیتریV6 نسخه های گذشته که قابلیت تولید 340 اسب بخار توان را دارد استفاده خواهد نمود. البته یک موتور 3.5 لیتر V6 سوپر شارژ به توان 380 اسب بخار و یک موتور 5.0 لیتری سوپرشارژ V8 به توان 495 اسب بخار نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است .

 هنوز مشخص نیست که آیا Shooting Brake  چراغ سبز ورود به خط تولید جگوار را کسب میکند یا نه؟





نوع مطلب : اخبار، جگوار، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


سه شنبه 22 بهمن 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


ادامه مطلب


نوع مطلب : گالری، پورشه، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :










نوع مطلب : قیمت خودرو، هیوندای، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




در صورتجلسه این نشست آمده است، شورای رقابت در جهت تنظیم و بهبود بازار رقابت مربوط به صنعت خودروی کشور، به نحوی که موجب افزایش کیفیت و تعدیل قیمت‌ها شود تصویب کرد که تعدیل نرخ تعرفه خودروهای وارداتی را به شرح زیر به هیات وزیران پیشنهاد دهد:

- خودروهای وارداتی تا 1500 سی‌سی، 30 درصد

- خودروهای وارداتی از 1500 تا 2000 سی سی، 35 درصد

- خودروهای وارداتی از 2000 تا 2500 سی‌سی، 40 درصد

- خودروهای وارداتی از 2500 تا 3000 سی‌سی، 70 درصد

- خودروهای وارداتی بیش از 3000 سی‌سی، 100 درصد

همچنین شورای رقابت برای گسترش رقابت در بازارهای داخلی حذف موانع غیر تعرفه‌ای و همچنین در انحصار نبودن واردات خودرو را نیز مقرر کرده است. همچنین در این مصوبه اعلام شده تعرفه واردات قطعات خودرو تغییری نخواهد کرد و تعرفه‌ها به صورت پلکانی کاهش خواهد یافت.

در صورت وضع عوارضی علاوه بر تعرفه گمرکی، این عوارض از نرخ‌های تعرفه‌ای فوق کسر خواهد شد. 







نوع مطلب : اخبار، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



اخیرا بخش تقویت خودروهای با عملکرد بالای کمپانی دوج ‌(srt ) در نمایشگاه شیکاگو دست پر ظاهر شده و با محصولاتی با نام vapor editions برای سه خودروی کرایسلر توجه همه را به خود جلب کرده است.


 اولین خودرو دوج چلنجر است که با این پکیج، بسیار زیباتر از قبلش شده. در این پکیج برای این خودرو سه رنگ سفید، نارنجی و قرمز در نظر گرفته شده که رنگ قرمز آن در کنار رنگ مشکی تایرها، رینگ های 20 اینچی، آینه ها و اسپویلر ها، تضاد رنگی جالبی بوجود آورده که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود بدوزد. در داخل هم همه ادوات با چرم ناپا پوشیده شده اند. 
خودروی بعدی که پکیج vapor editions به آن تعلق می گیرد دوج چارچر دوست داشتنی است که می توان با رنگ های سفید، قرمز، نقره ای و گرافیتی آنرا سفارش داد. رینگ این خودرو همان رینگ آلیاژ 20 اینچی مشکی رنگ چلنجر است که در پشتش، دیسک ترمز قرمز برمبو قرار گرفته که مانند الماس می درخشد. 
آخرین خودروی خوش شانس ما کرایسلر 300 است و می توان آنرا از میان رنگ های نقره ای و کریستالی انتخاب نمود. این پکیج برای داخل این خودرو سنگ تمام گذاشته و با استفاده از چرم ناپا با طرح پیانو یعنی با رنگ ترکیبی سفید و سیاه، هر جنبنده ای را وادار به نشستن روی صندلی هایش می کند. در این پکیج برای هر سه خودرو پیشرانه  4.8 لیتری هشت سیلندر با 470 اسب بخار قدرت لحاظ شده است. قیمت این پکیج بین 1700 تا 2330 دلار تایین شده که باید اضافه بر قیمت خودرو پرداخت شود. 


ادامه مطلب


نوع مطلب : دوج، کرایسلر، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


سه شنبه 22 بهمن 1392 :: نویسنده : بهزاد میری

 مرسدس کلاس Sکوپه جدید در ماه های پایانی تست به سر می برد و انتظار می رود پس از رونمایی ماه آینده در نمایشگاه خودروی ژنو در اواخر تابستان روانه نمایندگی های فروش شود.

 سبک این خودرو بسیار شبیه به خودروی کانسپتی با همین نام است که پاییز سال گذشته در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش درآمد.

داخل این نمونه آزمون نیز کمی استتار شده اما صفحه نمایش های دوگانه LED بزرگ، داشبورد چهار دریچه ای و سیستم Comand  در کنسول وسط آن کاملا مشخص است.

این مدل پرچم دار جدید که مانند کلاس S بر اساس پلتفرم کاملا نوینی ساخته شده، با کدC117 شناخته می شود و جایگزینی برای CL کنونی محسوب می شود از ویژگی های خلاقانه ای مانند ساختار مونوکوک متشکل از ترکیب آلومینیومی بسیار مقاوم و سبک بهره می برد.

به نظر می رسد این کوپه جدید از گیربکس 7G-Tronic Plus هفت سرعته و سیستم چهار چرخ فعال انتخابی بهره خواهد برد. موتورهای 4.7 لیتری V8 با قدرت 449 اسب بخار، 5.4 لیتری V8 با قدرت 577 اسب بخار و یک V12 چهار چرخ فعال با قدرت 621 اسب بخار به نظر گزینه های خوبی برای این خودروی می آیند.



ادامه مطلب


نوع مطلب : جاسوسی، مرسدس بنز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


سه شنبه 22 بهمن 1392 :: نویسنده : بهزاد میری

در این فرصت به وجود آمده، می‌خواهیم به 10 سؤال مختلف در مورد خودروی مازراتی گیبلی 2014 پاسخ دهیم. این سوالات از بین پرسشهای متداول کاربران درباره این خودرو، شامل موضوعاتی مختلف درباره‌ آن، انتخاب شده اند. حال بیایید با هم به بررسی پرسش‌ها و پاسخ‌های مربوط به این خودرو بپردازیم:

نام آن چگونه تلفظ می‌شود؟
به لطف قرارگیری عجیب و غریب حروف صامت و صدا دار در نام گیبلی، حدس می‌زدیم که این سوال می‌تواند برای خیلی‌ها مطرح شود، و حدس ما درست بود. شیوه‌ی تلفظ صحیح نام آن از نظر آوایی ghee-blee می‌باشد. نام این خودرو از یک گردباد در آفریقای شمالی برگرفته شده است. با این حال ما تلفظ ایتالیایی آن را به کار می بریم!

آیا این خودرو بوی فراری می‌دهد؟
نه، ولی بسته به راننده‌ی آن، می‌تواند بوی قورمه سبزی هم بدهد!

آیا موتور شش سیلندر 3 لیتری توربو دو قلوی آن بر اساس موتور Pentastar کرایسلر ساخته شده است؟
کار ریخته گری موتور مازراتی در کارخانه‌ ریخته گری کرایسلر در ایالت ایندیانا انجام شده است، ولی تا آن جایی که ما خبر داریم ریخته گری اساسی آن متفاوت از موتور پنتا استار می‌باشد. همچنین، ما با اطمینان می‌توانیم بگوییم که صدای موتور آن به هیچ وجه شبیه صدای موتورهای پنتا استاری که ما ویدئوی آنها را دیده ایم نیست.

آیا گیربکس ZF از نسل قبلی خود بهتر می‌باشد؟
با توجه به نسل قبلی گیبلی، اگر منظور شما آن خودروی تک توربو با گیربکس چهار دنده‌ی اتوماتیک باشد که در اوایل دهه‌ 90 عرضه شد، بله، گیربکس هشت دنده‌ی اتوماتیک ZF قبلی بسیار بهتر است. اگر منظور شما از نسل قبلی خودروی مازراتی Quattroporte با گیربکس دستی می‌باشد، باز هم ZF از آن بهتر است.

آیا شاسی، سیستم تعلیق، موتور و سایر اجزای این خودرو مشابه سایر خودروهای گروه فیات می‌باشد؟
بخش اعظم بدنه، سیستم تعلیق و گیربکس هشت دنده‌ی اتوماتیک ZF این خودرو همانند خودروی بزرگتر کواتروپورته می‌باشد.

آیا تفاوت زیادی بین گیبلی و کواتروپورته وجود دارد؟
از نظر ابعاد، گیبلی 29 سانت طول کمتری دارد، فاصله‌ی بین دو محور آن 17.3 سانتی متر کوتاه تر می‌باشد، و عرض آن 2.5 میلی متر کمتر از 
کواتروپورته می‌باشد! از نظر ظاهری نیز این دو خودرو شباهت‌هایی با هم دارند، ولی دقیقاً مشابه یکدیگر نیستند. کاپوت عقب گیبلی از جنس استیل است، در حالی که کاپوت عقب کواتروپورته، آلومینیومی می‌باشد. اگر چه هر دو خودرو مجهز به یک نسخه از موتور توربو دو قلوی شش سیلندر 3 لیتری گیبلی می‌باشند (مدلی که دارای 404 اسب بخار نیرو است)، ولی کواتروپورته، با یک موتور هشت سیلندر 3.8 لیتری توربو دو قلو با 523 اسب بخار نیز عرضه می‌شود.

آیا با آن می‌توان برن اوت انجام داد؟
در مدل Q4 S شاید نتوان آن را انجام داد، زیرا مدل تمام چرخ متحرک گیبلی می‌باشد، ولی با مدل دیفرانسیل عقب آن می‌توان به راحتی یک برن اوت انجام داد.

اگر گیبلی را بتوان در یک کلمه خلاصه کرد، آیا واژه‌ی “ایتالیایی” برای آن مناسب می‌باشد؟
بله

علت عرضه‌ این خودرو را چگونه تحلیل می‌کنید؟
برای مازراتی، با در نظر گرفتن اندازه کوچکتر و قیمتی مناسب‌تر (در مقایسه با سایر مازراتی ها)، گیبلی به طور بالقوه به معنی فروش بیشتر به خریداران جدید می‌باشد. برای ما، و عموم مشتریان بازار خودرو، گیبلی به معنای امکان خرید یک سدان اسپرت اصیل ایتالیایی در قیمت‌هایی که تقریباً قابل رقابت با سدان های لوکس قوی آلمانی می‌باشد است. گیبلی خودرویی سریع می‌باشد، صدای زیبایی دارد و کاملاً جذاب می‌باشد، از برخی جهات شبیه جگوار می‌باشد. مازراتی امیدوار است که بتواند همان واکنش احساسی مثبتی که خریداران را در طول سال گذشته به خرید خودروهای جگوار ترغیب کرد را به‌دست آورد.

فروش این خودرو را چگونه پیش بینی می‌کنید؟
با توجه به این که آگهی تلویزیونی این خودرو برای اولین بار در طول پخش مسابقات سوپر بول آمریکا پخش شد، اکنون کمتر آمریکایی را می‌توان یافت که این خودرو را نشناسد. مازراتی انتظار دارد که تا پایان سال 2015 بیش از 50 هزار دستگاه از این خودرو را به فروش برساند، بازار آمریکا می‌تواند کمک زیادی به مازراتی در دستیابی به این هدف خود داشته باشد.


ادامه مطلب


نوع مطلب : مازراتی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




( کل صفحات : 11 )    1   2   3   4   5   6   7   ...