تبلیغات
زمان سرعت - مطالب فروردین 1392
 
درباره وبلاگ


ماشین شروع به حرکت کرد دوباره تو راهیم، تو جاده ها . تایر چپ ماشین رود خط سفید جاده بود صدای اگزوز تو گوشم فقط می خواستم برم...





مدیر وبلاگ : بهزاد میری
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
زمان سرعت
در جاده
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
شنبه 31 فروردین 1392 :: نویسنده : بهزاد میری

2014 Kia Cadenza

زیرمجموعه آمریکایی کیا (KMA) به تازگی قیمت مدل های 2014 کدنزا را برای بازار ایالات متحده اعلام کرد؛ خودرویی که عرضه آن از نیمه دوم اردیبهشت ماه 92 آغاز می شود .

کدنزای 2014 که نسبت به رقیبان آسیایی اش مانند تویوتا آوالون و هیوندای آزرا ، قیمت بیشتری دارد، بصورت استاندارد با امکاناتی نظیر ورود بدون کلید، چرم صندلی ها، سیستم پخش 550 واتی اینفینیتی با 12 اسپیکر، دوربین عقب، صندلی های برقی جلو،  نمایشگر هشت اینچی لمسی برای GPS و چندرسانه ای با UVO eServices راهی بازار می شود. قیمت پایه ای کدنزا با چنین امکاناتی از 35,100 دلار (بعلاوه مالیات 800 دلاری) آغاز می شود.

البته کیا پکیجی با نام Luxury Package شامل چرم های ناپا، صفحه کیلومتر دیجیتالی با نمایشگر هفت اینچی، سقف پانوراما، لامپ های زنون، صندلی 12 حالته راننده، فرمان قابل تنظیم و سیستم گرمایشی فرمان را برای آنهایی که خواهان امکانات بهتری هستند نیز درنظر گرفته که 38,100 دلار قیمت خورده است.

پکیج دوم کدنزای 2014 با نام Technology Package شناخته می شود که با قیمت پایه ای 41,100 دلار، همان امکانات پکیج لوکس را به انضمام موارد دیگری مانند کروز کنترل هوشمند (ASCC) ، هشدار دهنده نقطه کور (BSD)، رینگ های 19 اینچی و همچنین سیستم هشدار دهنده تغییر لاین (LDWS) که برای نخستین بار بر روی محصولات کیا قرار گرفته، را دارد.

صرف نظر از نوع مدل ها، کیا کدنزا با پیشرانه 3.3 لیتری  GDI عرضه شده که قدرت 293 اسبی و گشتاور 345 نیوتن متری آن توسط گیربکس شش سرعته اتومات به چرخ های جلویی منتقل می شود.





نوع مطلب : قیمت خودرو، کیا، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


Lamborghini Aventador LP720-4 50th Anniversary - Front, 2013

به نظر می‌رسد سیری اشتها ناپذیر خودروساز ایتالیایی لامبورگینی هنوز ادامه دارد و این شرکت قصد دارد تا در نمایشگاه خودرو شانگهای از یک نسخه ویژه از پرچم دار خود آونتادور به مناسبت ۵۰ سالگی خود رونمایی کند که تقریبا یک ماه پس از معرفی خودرو سوپر اسپرت وننو است.

این خودرو که دارای تم سیاه و زرد است دارای همان موتور ۶٫۵ لیتری V12 در زیر کاپوت است که دارای قدرت پیشرانه ۷۲۰ اسب بخاری است اما به هر حال یک نوآوری برای گل سرسبد این شرکت نیز بوده است.

به هر حال این بدان معنا نیست که هیچ گونه بهبودی برای موتور انجام نگرفته است و ما شاهد بهبود کیت آئرو و همچنین ثبات بیشتر خودرو در سرعت‌های بالا هستیم.

اما با این وجود گفته شده است که شتاب صفر تا صد این خودرو در حد همان اونتادور اریجینال باقی مانده است.

هنوز هیچ گونه قیمت گذاری برای این خودرو اعلام نشده است اما انتظار می‌رود در شروع نمایشگاه شانگهای قیمت رویایی این خودرو نیز اعلام شود.




ادامه مطلب


نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



اولین تصاویر رسمی از مرسدس – بنز E-L پیش از رونمایی آن در نمایشگاه اتومبیل 2013 شانگهای منتشر شد.

شرکت آلمانی مرسدس – بنز قدمی دیگر در زمینه رقابت در تولید خودروهای لوکس برداشته و به دنبال معرفی یک نسخه متفاوت از کلاس E در چین است.

این محصول مرسدس بنز E-L نام گرفته و انتشار تصاویر رسمی اش سبب قرار گرفتن آن در مرکز توجهات و صدر اخبار شده است.

به گفته مرسدس – بنز E-L حدود 11 سانتی متر از نسخه استانداردش بزرگتر است و لذا فضای بیشتری برای قرار گیری پای سرنشینان صندلی عقب دارد.

مرسدس – بنز E-L در چهار نسخه E200L،  E260L،  E300L، E400 هیبریدی در چین و کشورهای آسیایی دیگر به فروش می رسد.

نسخه اول این مجکموعه دارای یک موتور 1.8 لیتری توربو به توان 184 اسب بخار نسخه دوم دارای یک موتور 1.8 لیتری توربو به توان 204 اسب بخار ، نسخه سوم دارای یک موتور 3.0 لیتری V6 به توان 231 اسب بخار و در نهایت نسخه هیبریدی دارای یک موتور سوختی و یک موتور الکتریکی به توان کلی 333 اسب بخار می باشد.

این اولین باری است که مرسدس – بنز یک خودروی هیبریدی را در چین تولید می کند.

ادامه مطلب


نوع مطلب : جاسوسی، مرسدس بنز، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :



مازراتی نسل جدیدی خودروی کواتروپورت را در جشنی مفصل در لندن رونمایی کرد.

این خودرو که پیش تر اواخر سال 2012 معرفی شده بود و سپس به نمایشگاه اتومبیل 2013 آمریکای شمالی راه یافته بود ، توانست بار دیگر با رونمایی در بازار انگلستان خبرساز شود و همه توجهات را به خود جلب کند.

نسل جدید کواتروپرت شب گذشته در جریان یک جشن بزرگ در لندن معرفی شد و مورد استقبال حضار قرار گرفت.

بایستی یادآوری کرد مازراتی کواتروپورت مدل 2014 دارای یک موتور 3.0 لیتری V6 با قابلیت تولید 410 اسب بخار توان ( 510 کیلو وات ) و گشتاور 550 نیوتون متر ( 406 پوند فوت ) است.

این میزان قدرت تولید به کواتروپورت امکان دستیابی به سرعت صد کیلومتر بر ساعت را در کم تر از 4.9 ثانیه می دهد و سرعت بیشینه آن را به 285 کیلومتر بر  ساعت ( 177 مایل بر ساعت ) می رساند.

البته یک موتور 3.8 لیتری V8 به توان 530 اسب بخار و گشتاور 710 نیوتون متر نیز که در کنار یک جعبه دنده هشت سرعته خودکار قرار گرفته برای این خودرو عرضه می شود.نسخه V6 کواتروپورت دارای فناوری AWD است.



نوع مطلب : اخبار، مازراتی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


شنبه 31 فروردین 1392 :: نویسنده : بهزاد میری



همه ما می‌دانیم كه لامبورگینى در تمام دوران حیاتش، خالق خودروهایى بوده كه تداعى كننده جهنم در زمین هستند به خصوص اگر مدل 12 سیلندر معروف لامبورگینى باشند كه تمام نسل‌هاى آن‌ها در زمان خود، دنیا را به آتش كشیدند.
  اما یكشنبه گذشته، حادثه‌اى كمیاب در دو نقطه مختلف كره زمین اتفاق افتاد كه به همگان ثابت كرد، شیاطین 12 سیلندر، خود در برابر آتش مقاوم نیستند و توانایى خاكستر شدن را دارند.
اولین حادثه در تایوان اتفاق افتاد. تاجر ثروتمند تایوانى به همراه دوستش سوار بر اونتادور شخصى خود بود كه وسوسه می‌شود، 12 سیلندر خودرویش را به رخ دوستش بكشد. او سرعت واقعى را از 690 اسب بخار اونتادور بیرون می‌كشد اما بعد از چند لحظه كنترل خود را از دست می‌دهد و به دیوار و جدول كنار جاده برخورد می‌كند. بخاطر شدت برخورد و همچنین داغ بودن موتور، شعله‌هاى جهنمى این ماشین به جاى اینكه از اگزوز بیرون بیاید از پشت سر راننده سر در مى‌آورد و خودرو را آرام آرام می‌سوزاند. راننده و دوستش از این حادثه جان سالم به درد مى‌برند اما اونتادور در شعله‌های آتش ذوب می‌شود. نكته مهم قضیه این است كه این خودرو بیمه نبوده و همین باعث می‌شود كه لقب بد شانس‌ترین آدم دنیا به آن مرد تایوانى داده شود. اگر به عكس‌هاى اونتادور نگاهى كنید می‌توانید ببینید كه با اینكه نصف خودرو ذوب شده ولى چراغ هاى جلو هنوز روشن هستند كه این سیستم برق بى نقص اونتادور را نشان می‌دهد.
حادثه دوم كه به مراتب تلخ‌تر هم هست در مركز لندن اتفاق افتاد. متاسفانه قربانى، یك دستگاه لامبورگینى میوراى با ارزش است كه صاحب آن، جوان ثروتمندى بود كه هیچوقت مانند آن تاجر تایوانى وسوسه 12 سیلندر خودرویش نشده بود. احتمال می‌رود علت حادثه سیم كشى قدیمى خودرو بوده كه شعله‌هاى آتش را به جان خاص ترین مدل لامبورگینى انداخته است. جالب است همان سیستمى كه در حادثه قبلى صحیح و سالم مانده بود باعث سوختن میورا شد. شاید این اتفاق، تلخ‌ترین حادثه خودرویى سال انتخاب شود.
شاید بهتر باشد پیش از این‌که حوادثی این‌چنینی برای عتیقه‌های صنعت خودرو رخ دهد، به صورت دوره‌ای تمامی ادوات فنی آن مورد بررسی قرار گیرند تا شاهد این حوادث دلخراش نباشیم.


ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، لامبورگینی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


شنبه 31 فروردین 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


قیافه‌اش یک جور خاص است. نه خیلی شیک و پیک و عصا قورت داده و نه خیلی ولنگ و واز و بی‌کلاس! الکی اسپرت نیست. از آنهایی نیست که در چهره‌اش ادعا و خودخواهی موج می‌زند.

بیشتر به آدم‌های موذی می‌خورد. از همان‌هایی که می‌دانی یک چیزی در چنته دارند که تو نداری. موجودی است این Cکلاس. وقتی سال 1993 با آن چراغ‌های مربعی‌اش روی کار آمد کسی فکرش را نمی‌کرد که بتواند تا این حد محبوب قلب‌ها شود. نسل بعدی‌اش در 2000 ترکاند. با چراغ‌های دایره‌ای به هم چسبیده گیرایی خاصی داشت. قربانش شوم، مرسدس هم در قسمت مشخصات فنی چیزی کم نگذاشته بود.

با معرفی این خودرو بود که آمارهای مالی مرسدس‌بنز و در صدر داستان دایملر مدام ارقام مثبت و رو به پیشرفت را نشان می‌داد. تا اینکه در سال 2007 روند خوب تولید و فروش Cکلاس با رونمایی از مدل W204 تبدیل به روند عالی شد. یک بازگشت باشکوه به چراغ‌های مکعبی. داستان امروز داستان تقابل نسخه‌های تقویت‌شده فیس‌لیفت 2011 آن است. سوال این است که مرسدس‌بنز Cکلاس با تیونینگ AMG‌ بهتر است یا Brabus؟


طراحی


قبل از خو
ردن یک غذا چه جوجه کباب باشد چه اشگنه، این قیافه آن است که اول به چشمتان می‌آید. سوال آسان است ولی جوابش سخت است. چهره کدام یک زیباتر است؟ ببینید رفقا؛ من یک چیزی می‌گویم به کسی برنخورد خدایی نکرده. تمام دنیای مرسدس‌بازی و مرسدس‌سواری به آن نماد نقره‌فام روی کاپوتش است. حتی بزرگ‌ترین تیونرها با پرقدرت‌ترین مدل‌ها هم وقتی لوگوی ستاره‌ای را از روی کاپوت و جلو پنجره حذف می‌کنند انگار تمام مفهوم خودرو را از آن گرفته‌اند.


مثلاً همین برابوس بولت. شاید تهاجمی‌تر و خشن‌تر باشد ولی بنز نیست. خداییش دروغ می‌گویم؟ واقعاً معنی آن B بزرگ وسط جلوپنجره چیست؟ یعنی تیونرهایی مثل Wheelsandmore و یا Edo بلد نبودند این کار را کنند؟ فقط کسانی مثل Brabus، Carlsson‌ و Vath هستند که چنین دست گل‌هایی به آب می‌دهند.


نخیر قربان! برابوس در این قسمت قبول نمی‌شود که هیچ یک تجدید هم می‌زند بر بدن. اما از حق نگذریم خوب توانسته مفهومی سیاه یک‌دست را در کل خودرو پیاده کند. مخصوصاً وقتی از نوع مات آن استفاده می‌کند که دیگر حرفی باقی نمی‌ماند. در مقابل Black Series خود جنس است. اصلِ اصل. به همین خاطر است که مرسدس آن را در سایت رسمی‌اش گذاشته. نشان می‌دهد که احترام به سنت سرش می‌شود. خیلی ساده و منطقی از بال عقب و رینگ‌های عریض به عنوان تنها المان‌های اسپرت استفاده کرده است. مثل خیلی‌های دیگر. اما انگار نه انگار در دلش غوغایی از اسب‌بخار برپاست.


در بحث طراحی داخلی اصلاً ورق برمی‌گردد. توقع داریم یک محصول خاص، کابین خاصی هم داشته باشد ولی این‌طور نیست. مشکی‌پوش فقط از صندلی‌های اسپرت و غربیلک جنس جیر بهره برده است و لا غیر. در مقابل بولت کاملاً می‌دانسته چطور هیجان را به رگ و پی راننده تزریق کند.


امکانات

می‌دانید فرق مشکی‌پوش و بولت در چیست؟ ای‌ام‌جی یک سفینه ساخته و برابوس یک موشک. قاعدتاً سفینه‌ها به لحاظ امکانات در سطح بالاتری هستند ولی این موشک‌ها هستند که سرعت بالاتری دارند. نسخه‌ای که AMG برای Black Series پیچیده خیلی خودرویی‌تر و به عبارتی شهری‌تر و خلاصه که آدم‌حسابی‌تر است. اما Brabus و کلیه اراذل این خانواده به خصوص Bullit خیلی کاری به این مسایل ندارند.

آن‌ها می‌گویند ما چیزی ساخته‌ایم که بی‌رقیب است. شما هم غیر از این نمی‌خواهید. می‌خواهید؟ اینکه درون مشکی‌پوش انبوهی از دکمه‌های هوشمند تعبیه شده، حس خوبی القا می‌کند. مثل یک خلبان شکاری قبل از حرکت باید به عقربه‌ها و نمایشگرها دقت کنید. اگر اهل این برنامه‌ها باشید شدیداً سرگرمتان می‌کند. اما برابوس قصه دیگری دارد.

مثل یک DragSter (خودرو مخصوص درگ) طراحی شده است. مهم‌ترین لوازمی که درون کابین دیده می‌شود دسته‌دنده، فرمان و پدال گاز است. آن‌ها می‌گویند به جای اینکه کلی روی سیستم‌های دست و پاگیر کامپیوتری وقت و هزینه بگذاریم،‌ می‌رویم سراغ دو جفت رینگ و لاستیک درست درمان که راننده و خودرو را در هر شرایطی سر حال نگه دارد. همین است که وقتی شما با AMG به سرعت نهایی‌اش می‌رسید، Brabus دو بار تا 300 کیلومتر در ساعت رفته و برگشته است!


سیستم تعلیق


مشکی‌پوش شاید از اکسل‌های 3 پیونده مستقل برای زیر فنربندی خود استفاده کرده باشد ولی در کل یک تخته سنگ به تمام معناست. شاید اگر مثل ب‌ام‌و از مکانیزم مفصلی به جای تورشن قدیمی استفاده می‌کرد، اوضاعش کمی بهتر می‌شد.


برابوس حربه دیگری برای سیستم تعلیق دارد. مهندسان این شرکت ترجیح می‌دهند از در حالت معمولی از روش‌های سنتی فنرپیچ و کمک فنر روغنی استفاده کنند. در صورت لزوم زمانی که راننده بخواهد سریعاً مکانیزم پایداری الکترونیکی وارد مدار می‌شود. ولی باید در نظر داشته باشید که خودروهایی در این کلاس کاری به دلیل قدرت بالای مانور معمولاً سیستم تعلیق سفتی دارند.


قوای محرکه


یعنی الان منتظرید من بگویم برتری با کدام است؟ یعنی برابوس بولت انتخاب دیگری هم گذاشته است؟ گویا با اعصابی متلاطم روی مشخصات فنی‌اش کار کرده‌اند. چنان اختلافی دارد که البته حالا حالا مشکی‌پوش به گرد پایش نمی‌رسد. ببخشیدا ولی هیچ راهی برای ماست‌مالی کردن قدرت او نیست. من نمی‌دانم چه نیازی به همه گشتاور بود. الان زیردریایی‌ها هم با این گشتاور تولید نمی‌شوند.


نتیجه‌گیری

قرار نیست که با هم دعوا کنیم. قرار است؟ پس ببینید چه می‌گویم. مرسدس‌بنز Cکلاس Black Series یک پروژه تیونینگ به معنی واقعی است. اصالت بنز را با تمام وجود به عرضه گذاشته است. سوارش که می‌شوید حس برتری بهتان دست می‌دهد. خوب راه می‌رود و خوب شتاب می‌گیرد. خوب می‌ایستد و کاملاً پایدار است.

خلاصه که ای‌ام‌جی هر چه بلد بوده است را به کار گرفته است. اما یک مشکلی دارد؛ خیلی منظم است. خیلی داخل چارچوب حرکت می‌کند. همه‌چیز برایش تعریف شده. ایمنی برایش اولویت شماره یک است. آنقدر که همه‌چیز را فدایش می‌کند. یک ساعت رانندگی با نسخه مشکی‌پوش C63 فرقی با یک ساعت رانندگی با مدل معمولی C200 ندارد. فقط فکر می‌کنید سوار خودرویی شده‌اید که سریع‌تر می‌رود.

اما برابوس. کاملاً بی‌پروا و گستاخ. همه چراغ‌ها برایش سبز است. راه نمی‌رود، پرواز می‌کند. آسفالت را گاز می‌گیرد. خوراک کل کل شبانه. شما کم نیاورید او کم نمی‌آورد. مخصوص تو قوطی کردن رقبا. اما این همه داستان نیست. شما قرار نیست هر روز مسابقه دهید.

مسافرت شما هرچند جوانانه باشد، قرار نیست جزوی از مسابقات فرمول یک باشد. همین آرام نرفتنش معضلی است. مصرف بی‌رحمانه سوختش هم که بماند. از همه این‌ها که بگذریم یادتان نرود شما سوار یک مرسدس‌بنز نیستید.



ادامه مطلب


نوع مطلب : تیونینگ، مرسدس بنز، برابوس، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


شنبه 31 فروردین 1392 :: نویسنده : بهزاد میری

 سواری چهار درب بزرگ‌ترین خودروساز کره‌جنوبی تا چندی دیگر وارد بازار می‌شود. جنسیس نسخه 2014 همراه با انبوهی از شایعات و حرف و حدیث‌ها پا به دنیای جنجالی خودروها می‌گذارد.
  همه‌چیز از سال 2008 شروع شد. زمانی که هیوندای‌ موتورز کره خبر از عرضه یک محصول جدید در کلاس لوکس‌ها داده بود.
محصول جدید شرکت در نمایشگاه نیویورک درست در میان بزرگان خودروسازی پرده‌برداری شد. طراحی Genesis بی‌اندازه مدرن و هم‌رده با رقبای اروپایی و آمریکایی‌اش بود. به گفته مدیر اجرایی شرکت، این خودرو اولین تجربه هیوندای برای حضور در بازارهای جهانی بود.
یعنی جایی که اینفینتی سری M، لکسوس سری GS، مرسدس‌بنز Eکلاس و ب‌ام‌و سری 5 جایی برای نفس کشیدن دیگران باقی نمی‌گذاشتند.
اما جنسیس با موتورهای قدرتمند 3.3 و 3.8 لیتری شش سیلندر و 4.6 و 5 لیتری هشت سیلندر و مهم‌تر
از همه با قیمتی بی‌اندازه کمتر از رقبا روی کار آمد و از قضا موفق هم شد.
در سال اول عرضه بیش از 50 هزار دستگاه از این خودرو در سرتاسر دنیا فروخته شد.
درباره نسخه 2014

پیست معروف نوربرگ‌رینگ آلمان چندی است خودرویی مشکوک را در حال تست‌های میدانی به خود
می‌بیند. کمی بعد از آغاز آزمون‌های فنی معلوم شد که این خودرو نسل جدید هیوندای جنسیس است. مدلی که بیشتر با نام جنسیس 2014 شناخته می‌شود.
مدل فوق تحت تدابیر شدید «ضد جاسوسی صنعتی»، زیر پوشش سنگینی از کاورهای استتاری قرار گرفته است.
اما با این حال کارشناسان برجسته خودرویی می‌توانند چهره این خودرو را تا حدودی حدس بزنند. گفته می‌شود جنسیس جدید زبان طراحی مدل مفهومی HCD-14 را به ارث می‌برد.
درباره نوع قوای محرکه نیز به نظر می‌رسد باید منتظر همان موتور 3.8 لیتری شش سیلندر Vشکل با 333 اسب‌بخار نیرو باشیم. هم‌چنین برای نسخه‌های لوکس‌تر یک موتور 5 لیتری هشت سیلندر Vشکل با 429 اسب‌بخار در نظر گرفته خواهد شد.
جعبه‌دنده استاندارد برای هر دو مدل 8 سرعته اتوماتیک است. اما خبر حیرت‌انگیز آن است که هیوندای می‌‌خواهد از جعبه‌دنده‌های 10 سرعته نیز روی جنسیس‌ها رونمایی کند.
نکته جالب آن است که برای اولین‌بار می‌خواهند این جنسیس را با سیستم انتقال قدرت AWD (همه چرخ‌های متحرک) یا همان دو دیفرانسیل راهی بازار کنند.





نوع مطلب : جاسوسی، هیوندای، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


همواره رانندگى در یخ یكى از پرهیجان‌ترین تفریح‌هاى زمستانى بوده كه فقط به دو چیز احتیاج دارد. 1- خودرو 2- یخ
  حال اگر می‌خواهید در یخ هم مسابقه شتاب یا سرعت برپا كنید، نوع نیاز شما تغییر می‌كند و به این شكل تبدیل میشود:1- خودروى دو دیفرانسیل 2- یخ
اما اگر می‌خواهید ركورد سریع‌ترین سرعت بر روى یخ را هم جابجا کنید، بازهم باید نیاز خودتان را تغییر دهید و به شكل رو به رو تبدیلش كنید 1- نیسانGTR 2- یخ
اخیرا تیمى این مواد مورد نیاز براى شكستن ركورد را جمع كردند و راهى دریاچه بایكل كه در جنوب سیبرى قرار دارد، شدند. این دریاچه عمیق‌ترین و بزرگ‌ترین دریاچه آب شیرین جهان است كه در بین ماه‌هاى ژانویه و می به صورت كامل یخ می‌زند و به این ترتیب شانس اینكه شهاب سنگ از آسمان بیاید و به سر شما بخورد بیشتر از شانس شكستن یخ دریاچه می‌شود. حال تیمى كه از آن صحبت می‌كردیم با نیسان GTR خود كه كمى تقویتش كرده بودند، توانستند به سرعت 294.5 كیلومتر در ساعت برسند كه این عدد توانست مامور گینس را در آن‌جا مجبور كند تا نام تیم را به عنوان سریع‌ترین سرعت بر روى یخ‌هاى طبیعى در كتاب گینس سال بعد بنویسد.
البته این، سریع ترین سرعت در كل یخ‌ها نیست زیرا تقریبا دو سال پیش بود كه تیمى با بنتلى كانتنیال سوپر اسپرت خود توانست به سرعت 330 كیلومتر در ساعت برسد و ركورد را بشكند.




نوع مطلب : نیسان، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


هیچ می‌دانستید مازراتی‌های بازار ایران زیر 800 میلیون خرید و فروش نمی‌شوند؟

برند ناب ایتالیایی از همان روز اولی که وارد بازار ایران شد، خبرساز بود. حتی در کشور خودش نیز خریداران معدود و محدودی دارد. برخی مدل‌های مازراتی در حال حاضر لقب گران‌ترین خودروی بازار ایران را یدک می‌کشند.




ادامه مطلب


نوع مطلب : قیمت خودرو، مازراتی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


aston-martin-vanquish-volante-spy1-7

دوباره تصاویر جاسوسی از جدیدترین محصول خودروساز بریتانیایی آستون مارتین با نام ونکوئیش ولانته منتشر شده است که این بار در تست محبوب و معتبر نوربورینگ در حال انجام تست‌های نهایی است.




ادامه مطلب


نوع مطلب : جاسوسی، آستون مارتین، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




( کل صفحات : 11 )    1   2   3   4   5   6   7   ...