تبلیغات
زمان سرعت - مرسدس بنز CLS Shooting Brake تیون برابوس
 
درباره وبلاگ


ماشین شروع به حرکت کرد دوباره تو راهیم، تو جاده ها . تایر چپ ماشین رود خط سفید جاده بود صدای اگزوز تو گوشم فقط می خواستم برم...





مدیر وبلاگ : بهزاد میری
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
زمان سرعت
در جاده
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
پنجشنبه 20 مهر 1391 :: نویسنده : بهزاد میری


هنوز مدت زمان زیادی از رونمایی گونه استیشن واگن مرسدس CLS Shooting Brake نمی‌گذرد که برابوس به عنوان یکی از مهم‌ترین تیونرهای مرسدس؛ از گونه تقویت شده آن رونمایی می‌کند.
برابوس بر خلاف بسیاری از تیونرهای تازه‌کار که تنها به تغییر ظاهر خودرو اکتفا می‌کنند یا نهایتا تغییراتی در سیستم اگزوز ایجاد می‌نمایند؛ بیشترین تمرکز خود را بر روی توانایی‌های حرکتی و قوای محرکه CLS گذاشته است. البته این به معنای بی‌توجهی به ظاهر خودرو نیست.
اسپویلر جلوی جدید و قطعات تزئینی که به صورت کاملا حرفه‌ای به این بخش اضافه شده‌اند؛ علاوه بر آن که به جذابیت طرح و ابهت آن کمک نموده‌اند؛ از لحاظ آیرودینامیکی هم تاثیر مثبتی برجای گذاشته‌اند؛ تاثیری که نتیجه آن در تونل باد مجهز برابوس مورد بررسی قرار گرفته است.
قطعات روی گلگیر و نشان برابوس نصب شده بر روی آن، از دیگر جزئیاتی است که طراحان برابوس آگاهانه از آن‌ها برای ایجاد طرحی متفاوت استفاده کرده‌اند.
چرخ‌های سیه‌فام برابوس با ابعادی بین 8.5J*17 و 10.5J*20 یکی از مهم‌ترین عناصری هستند که کیفیت بصری متفاوت Shooting Brake را خلق می‌کنند. لبه داخل رینگ‌های تعبیه شده از تیتانیوم مایع پوشیده شده است و قسمت بیرونی آن با جلای درخشنده‌ای صیقل پیدا کرده؛ که در کنار شش طرح قابل انتخاب برای آن‌ها، طیف جذابی از گزینه‌ها را پیش روی خریداران قرار می‌دهد. برابوس برای تهیه لاستیک‌هایی که توان قرارگیری رینگ‌های 20 اینچی را داشته باشند و ابعاد 255 در جلو و 295 در عقب را پشتیبانی کنند با شرکت‌های بزرگ لاستیک‌سازی چون پیرلی، کنتیننتال و یوکوهاما همکاری می‌کند.
اگرچه سیستم تعلیق AirMatic مرسدس به اندازه کافی توانایی‌های حرکتی و خصوصیات رفاهی را در خود جمع کرده است؛ اما مهندسین برابوس برای آن‌که بتوانند عملکرد بهتری به دست آورند و سیستم تعلیق را با تایرهای دیواره کوتاه هماهنگ‌تر کنند؛ به سراغ شریک قدیمی و مشهورشان، BILSTEIN رفته‌اند تا با کمک وی تغییراتی در آن ایجاد کنند که نمود بصری آن کاهش ارتفاع 35 میلیمتری خودرو است.
در بخش قوای فنی کیت ECO Power Xtra D4 که برای CLS 250 CDI عرضه می‌شود، 31 اسب‌بخار به قدرت خودرو می‌افزاید و بیشینه گشتاور آن را به 560 نیوتون‌متر می‌رساند. پکیج ECO Power Xtra D6S که برای سری 350 CDI ارایه می‌شود تنها ظرف 45 دقیقه توسط نمایندگی استاندارد برابوس قابل نصب است و می‌تواند توان پیشرانه را در وضعیت اسپرت به 313 اسب بخار برساند؛ توانی که برای رساندن خودرو از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت در تنها 5.9 ثانیه کافی است.
CLS500 هم به عنوان یکی از پرقدرت‌ترین اعضای خانواده CLS؛ کیت خاص خود را دارد که با استفاده از آن 500 اسب بخار قدرت و 720 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند و در صورت استفاده از یونیت Vmax برابوس می‌تواند تندی 300 کیلومتر بر ساعت را نیز تجربه کند.
در نهایت این گل سرسبد مرسدس، CLS63 AMG است که با وجود تلاش مهندسین AMG هنوز جای کار دارد! 619 اسب بخار قدرت و 900 تا 1000 نیوتون‌متر گشتاور ارقامی هستند که به لطف کیت B63-620 برابوس، برای این موشک خانوادگی! حاصل شده‌اند.








نوع مطلب : تیونینگ، مرسدس بنز، 
برچسب ها : مرسدس بنز CLS Shooting Brake تیون برابوس، مرسدس بنز CLS Shooting Brake برابوس، مرسدس بنز CLS Shooting Brake، مرسدس بنز CLS، مرسدس بنز،
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 1 شهریور 1396 12:37 ب.ظ
Wonderful work! This is the type of information that
are supposed to be shared around the net. Disgrace on Google
for not positioning this submit higher! Come on over and consult with my web site .
Thank you =)
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر