تبلیغات
زمان سرعت - پورشه 918 اسپایدر2015
 
درباره وبلاگ


ماشین شروع به حرکت کرد دوباره تو راهیم، تو جاده ها . تایر چپ ماشین رود خط سفید جاده بود صدای اگزوز تو گوشم فقط می خواستم برم...





مدیر وبلاگ : بهزاد میری
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
زمان سرعت
در جاده
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
شنبه 30 آذر 1392 :: نویسنده : بهزاد میری

918 اسپایدر را میتوان به عنوان یکی از بهترین محصولات پورشه با عملکردی بالا و درایو ترکیبی با نهایت استفاده از تکنولوژی در آن دانست که به راحتی هم می‌توان با آن کارهای روزمره را انجام داد و هم می‌توان در کنار بزرگان خودرویی به رقابت با آنها پرداخت.
پورشه 918 اسپایدر به عنوان گل سرسبد پورشه با استفاده از درایو ترکیبی و بهبود عملکرد خود و بهره وری سوخت، قصد دارد در کوتاه مدت اهداف پیش بینی شده پورشه را به واقعیت تبدیل کند و خود را به یکی از خودروهای سوپر اسپرت صدر‌نشین پورشه در بین رقبا در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل کند، پس از حالا این خودرو را یکی از بهترین خودروهای اسپرت آینده می‌دانیم زیرا پورشه در این خودرو از یک موتور V8 برگرفته از خودروی مسابقه‌ای RS Spyder این شرکت در کنار یک موتور پلاگین هیبریدی که بر روی شاسی و بدنه فیبرکربنی و پلاستیک فشرده (CFRP) سوار شده است که تنها با مصرف تنها 3 لیتر سوخت در هر صد کیلومتر می‌تواند 880 اسب‌بخار قدرت ترکیبی تولید کند که باعث ایجاد نهایت لذت رانندگی بدون دغدغه سوخت در یک خودروی سوپر اسپرت پرسرعت می‌شود. موتور هیبریدی پورشه با ارائه عملکرد دینامیکی بالا، بر روی محورهای جلو نصب شده و موتور احتراق داخلی بر روی محورهای عقب که هر دو این خودرو را به یک خودروی چهارچرخ محرک با منابع جداگانه تبدیل کرده‌اند.
برای استفاده از حداکثر توانایی و عملکرد در ازای حداقل سوخت مصرفی هم پورشه پنج حالت مختلف E-Power، Hybrid، Sport Hybrid، Race Hybrid و Hot Lap را برای عملکرد بهتر خودرو و موتورها در نظر گرفته است.
منبع اصلی تامین کننده انرژی این خودرو هم از یک موتور هشت سیلندر 4.6 لیتری با حداکثر توان خروجی 608 اسب‌بخار قدرت تشکیل شده است که بر روی محور عقب نصب شده و بر گرفته از خودروی مسابقه‌ای این شرکت است که می‌تواند با نهایت 9150 دور بر دقیقه به خوبی کار خود را انجام دهد. موتور V8 در کنار یک ماژول ترکیبی وظیفه تولید انرژی را بر عهده دارند، ماژول ترکیبی که اساسا شامل یک موتور الکتریکی 115 کیلوواتی و یک decoupler است. موتور هیبریدی مستقل مستقر بر روی محورهای جلو نیز توان تولید 95 کیلووات قدرت را دارا است که به طور مجزا قدرت را برای هر محور ارسال می‌کنند، انرژی مورد نیاز موتورها نیز توسط باطری‌های لیتیوم یونی مایع سرد 312 سلولی انفرادی با گارانتی هفت ساله تامین می‌شود، زمان شارژ باطری‌ها با برق شهری کشور آلمان حدود چهار ساعت بوده که با استفاده از ایستگاه‌های شارژ مخصوص پورشه با ولتاژ بالا، زمان شارژ باطری‌ها به کمتر از 25 دقیقه می‌رسد.
یکی دیگر از شاخصه‌های اصلی این خودرو، استفاده از سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب خودرو است که پورشه آن‌را در خودرو GT3 خود نیز به کار گرفته است، با چرخش چرخ‌های جلو، چرخ‌های عقب در جهت خلاف چرخ‌های جلو و با زاویه‌ای خیلی کمتر از زاویه چرخ‌های جلو چرخیده و شعاع چرخش را به طور چشمگیری کاهش می‌دهند. لاستیک‌های میشلن اسپرت با ابعاد 265/35ZR20 در جلو و 325/30ZR21 در عقب هم بر روی رینگ‌های 20 اینچی جلو و 21 اینچی عقب سوار هستند. سیستم‌ها، امکانات و تجهیزاتی نظیر سیستم کنترل آب و هوا، نورپردازی و سیستم مدیریت (PCM) پورشه، پنل سقف ساخته شده از پلاستیک فشرده و الیاف کربن،لوله‌های اگزوز واقع در قسمت بالایی موتور با صدایی گوش نواز، داشبورد و کنسول مرکزی بی‌نظیر و... نیز نقش بسزایی در شکل گیری موفق این خودرو ایفا کرده‌اند.









نوع مطلب : پورشه، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


پنجشنبه 16 شهریور 1396 01:35 ق.ظ
At this time it sounds like Expression Engine is the preferred blogging
platform available right now. (from what I've read) Is that what you're using
on your blog?
سه شنبه 17 مرداد 1396 05:21 ق.ظ
Very energetic post, I enjoyed that bit. Will there be
a part 2?
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر