تبلیغات
زمان سرعت - معرفی نسل سوم آکورا MDX
 
درباره وبلاگ


ماشین شروع به حرکت کرد دوباره تو راهیم، تو جاده ها . تایر چپ ماشین رود خط سفید جاده بود صدای اگزوز تو گوشم فقط می خواستم برم...





مدیر وبلاگ : بهزاد میری
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
زمان سرعت
در جاده
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
چهارشنبه 21 فروردین 1392 :: نویسنده : بهزاد میری


 نسل سوم آکورا MDX که اکنون دارای ویژگی‌هایی اسپرت‌تر از همیشه است در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد.
  آکورای جدید علاوه بر پیشرانه تازه شش سیلندر 3.5 لیتری به سیستم تعلیق خود که در نوربرگ‌رینگ آلمان تیون و تست شده است می‌بالد. طبق ادعای آکورا، پیشرانه مذکور از طراحی کاملاً جدیدی سود می‌برد و توان آن برابر با 290 اسب‌بخار و گشتاور آن 362 نیوتن‌متر است که به طور اختصاصی با یک جعبه دنده خودکار شش سرعته عرضه می‌شود، لازم به ذکر است چنین مشخصاتی حکایت از کاهش نیروی 10 اسب‌بخار و گشتاور 4 نیوتن‌متر این پیشرانه نسبت به نسل قبل MDX دارند. البته نسبت مصرف سوخت شهر به اتوبان (13 به 8.7 لیتر در 100 کیلومتر) برای مدل‌های با سیستم AWD و (11.7 به 8.4 لیتر در 100 کیلومتر) برای مدل‌های FWD در رابطه با اقتصادی بودن نسل جدید آکورا جای هیچ شکی باقی نمی‌گذارد. از موارد مهم دیگر در کنار جنبه‌های اسپرتی MDX جدید سیستم دینامیک یک‌پارچه آن با سه حالت مختلف برای رانندگی است که شامل Sport، Normal و Comfort می‌شود که با انتخاب هرکدام از آن‌ها تغییراتی در میزان فرمان پذیری، دریچه گاز، میزان انتقال نیرو به چرخ‌ها و صدای خروجی رخ می‌دهد. همچنین کمک فنرهای Amplitude Reactive در سیستم تعلیق مستقل آن از نوع مک فرسون (پیچشی و چند اتصالی) وجود دارد که درکنار آن وجود رینگ‌های 18 و 19 اینچی نیز قابل توجه است.
نمای ظاهری آکورا MDX جدید اگرچه نسبت به نسل قبل تغییرات مثال زدنی نداشته است اما لباس جدید آن موجب شده تا 125 کیلوگرم در وزن این نسل از خودرو صرفه جویی شود. فاصله میان محورهای MDX جدید به میزان 7.1 سانتی‌متر افزایش یافته است تا درکنار ساختاری با آیرودینامیک بیشتر راحتی بیشتری را برای سرنشینان خود فراهم کند، با دیدن این خودرو چراغ‌های LED جلو با آرایش جواهرگونه خود به سرعت جلب توجه می‌کنند و استفاده از کروم در تزئینات بدنه نشان از لوکس‌گرائی این سازنده ژاپنی دارد. کابین آکورای جدید به یمن وجود سیستم تعلیق چند اتصالی عقب، از ردیف سوم صندلی‌ها با فضای بیشتر و دسترسی بهتر به این بخش بهره می‌برد، ردیف دوم نیز با چهار حالت برای تنظیم تکیه‌گاه و فضای پای بیشتر به اندازه 15.2 سانتی‌متر از دیگر ویژگی‌های مهم کابین به‌شمار می‌رود. در بخش امکانات رفاهی، سیستم صوتی قدرتمند سازنده به نام ELS مجهز به صفحه نمایش لمسی هفت اینچی و در بالای آن یک LCD هشت اینچی که به گفته آکورا با کاهش تعداد دکمه‌های مجموعه داشبورد (41 تا 9 عدد بسته به تریم داخلی و سطح امکانات) از موارد قابل توجه هستند و در کنار آن می‌توان برای مسافران ردیف دوم و سوم نیز مانیتورهای 9 اینچی سفارش داد و یا در مدل‌های دارای پکیج پیشرفته یک صفحه نمایش بزرگ 16.2 اینچی قابل عرضه خواهد بود. در بخش آپشن‌های قابل انتخاب برای تریم داخلی 4 گزینه وجود دارد که به ترتیب شامل MDX، MDX به همراه تکنولوژی، MDX همراه با تکنولوژی و سرگرمی و در نهایت MDXبه همراه بسته پیشرفته سرگرمی هستند.
نسل سوم آکورا MDX پس از حضور در این نمایشگاه، در تابستان سال جاری وارد نمایندگی های فروش خواهد شد.






نوع مطلب : آکیورا، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


پنجشنبه 24 فروردین 1396 05:29 ب.ظ
I want to to thank you for this wonderful read!! I certainly enjoyed every bit of it.
I have you bookmarked to look at new stuff
you post…
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر