تبلیغات
زمان سرعت - آئودی RS5 کابریولیت 2013
 
درباره وبلاگ


ماشین شروع به حرکت کرد دوباره تو راهیم، تو جاده ها . تایر چپ ماشین رود خط سفید جاده بود صدای اگزوز تو گوشم فقط می خواستم برم...





مدیر وبلاگ : بهزاد میری
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
زمان سرعت
در جاده
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
جمعه 12 آبان 1391 :: نویسنده : بهزاد میری


آیا شما خوره‌ها یا همان کرم‌های کتاب در دانشگاهها و کالج‌ها را به خاطر دارید  که همیشه بی سر و صدا به کار خود مشغول بودند و سرشان در کتاب بود و به قولی در حال خوردن آن بودند و در عین حال با دیگر  دانشجویان خود را قاطی نکرده و به قول معروف جوش نمیخوردند و همیشه بدور از جنجال بودند و با کسی کاری نداشتند و  در عین حال همیشه نمرات بالایی را در تمامی‌دروس کسب میکردند.

آیا شما اصلا خاطره ای منفی و بد و یا جنجالی از این افراد را به خاطر دارید که بخواهند یک حاشیه به پا کنند و اتمسفر دانشگاه را به خود معطوف کرده و به هم بریزند و حالا ما قصد داریم تا خودریی را به شما معرفی کنیم که چنین اوضاع و احوالی دارد یعنی کاملا بی سر و صدا در حال کسب موفقیت در بین خریداران است.

خودرو آئودی R5 S   یک خودرو  آرام و بی سر و صدا و در عین حال بسیار موثر است که راننده خود را در مقابل سایر رانندگان و خودروها به خوبی سربلند نگاه میدارد.

در حالی که همگان بی.ام.دبلیو خودروساز آلمانی را به خاطر داشتن خودروهایی با بهترین سیستم رانندگی در جاده و مرسدس بنز را به خاطر خودروهای لوکس آلمانی به خاطر می‌آورند آئودی قصد دارد تا مفهوم مهندسی آلمانی را که در چند دهه اخیر در ذهن خریداران خودرو به جا مانده است و در این اواخر رو به افول بوده است را تغییر دهد (و ما در خودروسازی به صورت کامل این کلیشه مهندسی را تشریح کردیم )و در این مفهوم تجدید نظر کند.

آئودی قصد دارد با تولید خودروهای جدید  و با بازدهی بالا ضمن دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تمرکز خود را در این محدوده حفظ کند و تا سر حد امکان از آن منحرف نشود.

البته این کار بسیار سختی است که در عین حالی که بخواهید شهرت برند خود را حفظ کنید بتوانید جدیدترین فناوری‌ها و  دست آوردهای روز را نیز به محصولات خود بیافزایید و در این میان باید بسیار مراقب بدون نقص بودن این فناوریها نیز باشید.

خودروساز آلمانی آئودی در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۲ از خودرو RS5 Cabriolet با سوخت ترکیبی رونمایی کرد که به صورت استاندارد بر پایه سریA5  بنا شده است.

در یک کلام این خودرو را میتوان یک خودرو اسپرت دانست که مناسب افرادی است که خودروهای اسپرت را دوست ندارند! و در زیر کاپوت خود دارای موتور ۴٫۲ لیتری V8 است و در ضمن دارای یک شاسی اصلاح شده در خور نام سری RS نیز است و در ضمن خودرو دارای مشخصات فنی دیگری همچون شتاب صفر تا صد در ۴٫۹ ثانیه نیز است.

بدنه این خودرو در حدود ۲۰ میلی متر پایین تر از آئودی A5 است که البته آئودی تغییراتی در بدنه آن ایجاد کرده و آنرا بسیار محکم تر کرده است و با استفاده فراوان از آلومنیوم در بدنه این خودرو آن را دارای چالاکی و سبکی بسیار بالا کرده است و در ضمن دیسک‌های ترمز جدید نیز اعتماد به نفس بالایی را به رانندگان این خودرو القاء و هدیه می‌کند.

البته ترمزهای دیسکی با فیبر کربن‌های سرامیکی نیز با هزینه اضافی و به عنوان آپشن در دسترس خریداران خواهد بود و سیستم پویای کنترل سواری یا همان (DRC) نیز با استفاده از کمک فنرهای جفت مورب و متناسب با سیستم دریچه مرکزی و خطوط هیدرولیک در پیچ‌های سریع  با تشدید سیستم تثبیت خودرو علاوه بر افزایش بسیار زیاد پایداری خودرو به در جاده ماندن خودرو نیز کمک فراوانی میکند که تمامی‌اینها فقط با زحمت لمس یک دکمه  امکان پذیر است که در عین حال دارای گزینه تنظیمات پیش فرض و بسیار جالبی نیز است.

در ضمن گزینه فرمان پویا نیز در دسترس خریداران است که در حقیقت از ادغام سیستم استاندارد  Audi drive و سیستم تطبیق دینامیکی پدید آمده است که کنترل خودرو در جاده را بر اساس چهار گزینه  Audi drive که شامل تنظیمات پیش فرض،اتوماتیک،دینامیکی و تنظیمات شخصی هستند را امکان پذیر میکند که با تطبیق با سیستم دینامیکی گزینه‌های بیشتری را در اختیار راننده R5 S قرار می‌دهد که در یکی از این حالات جالب شما میتوانید صدای اگزوز موتور V8 را بر طبق سلیقه خود تنظیم کنید و شما مشخص کنید که چه صدایی از اگزوز خودرو شما خارج شود.

در ضمن سیستم Quattro تمام چرخ که البته در این مورد استاندارد نیز است با تقسیم نیروی گشتاور بین اکسل جلو و عقب و همچنین بین دیفرانسیل مرکزی و دیفرانسل عقب یک تناسب ۴۰:۶۰ را در جلو و عقب خودرو ایجاد میکند که پیکربندی جانبدارانه در عقب خودرو  مطمئن و ایمن بودن سیستم تعلیق این خودرو را تضمین میکند.

این خودرو با سیستم ترزیق مستقیم FSI دارای قدرت پیشرانه ۴۵۰ اسب بخار ،دور موتور ۸۲۵۰ در دقیقه و ۳۱۷ پوند نیروی گشتاور است و در محدوده سرعت الکترونیکی نیز دارای حداکثر سرعت ۱۵۵ مایل در ساعت است که با درخواست مشتریان تا ۱۷۳ مایل در ساعت نیز قابل افزایش است .

این خودرو کروکی دارای سیستم انتقال قدرت ۷ سرعته ترونیک اس و رتبه سوخت فوق اقتصادی ۲۱۰ مایل در هر گالن نیز است و در ضمن این خودرو دارای تودوزی تمام چرم با استفاده از رنگهای مشکی و خاکستری سفید است که یک تناسب فوق ‌العاده را در داخل خودرو به وجود آورده است.

از نقطه نظر طراحی این خودرو دارای یک قاب آلومنیومی‌مات به همراه جلو پنجره‌های مشبک بزرگ  به همراه چراغ جلو‌های زنون  به همراه  LED  های بالای آن است .

به هر حال این خودرو از اوایل سال آینده میلادی با قیمت پایه ۸۸۵۰۰ یورو (در حدود ۱۱۰ هزار دلار) در دسترس خریداران خواهد بود.








نوع مطلب : آئودی، 
برچسب ها : آئودی RS5 کابریولیت 2013، آئودی RS5 کابریولیت، آئودی RS5، آئودی،
لینک های مرتبط :


چهارشنبه 1 شهریور 1396 11:57 ق.ظ
Its not my first time to pay a visit this site, i am browsing this web page dailly and obtain good data from here every day.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر